Outoa käytöstä kumppanilta.. vai minulta?
Tuntuu, että meidän parisuhde kuihtuu kasaan. Pelkään omia tuntemuksiani, koska ne liittyvät muihin ihmisiin. Rakastan tietenkin naistani, mutta onko se enää muuta kuin ystävyysrakkautta? Olen huomannut, että parisuhteemme matkaa ongelmasta ongelmaan. Koskaan ei ole hetkeä jolloin ei olisi jotain ongelmaa, rahallista, mielenterveydellistä, fyysisen terveyden ongelmaa… Eilen keskustelimme aika syvällisesti naiseni tuntemuksista ja mielestäni ne olivat erittäin sekavia. Oikeastaan koko ihminen oli sekava asioita kertoessaan. Erittäin kiihtynyt, ylivilkas, keskittymiskyvytön ja mielialat vaihtelivat sekunnissa ääripäästä toiseen. Olen jo vähän aikaa itsekseni miettinyt, että voisiko hänellä olla kaksisuuntainen mielialahäiriö? Psykologilla hän on käynyt, mutta ainakaan lähetettä sieltä ei tullut psykiatrille. Se oli siis joku arvioiva tk-psykologi tms.
Muutenkin usein kun keskustelemme melkeinpä mistä vain, niin hän saa käännettyä asian itseensä. Vaikka minulla olisi joku ongelma, niin hänen ongelmansa on aina vakavampi kuin minun. Jos minä olen vihainen jostakin asiasta, en edes hänelle vaan asialle, niin hän ottaa sen haasteena riitaan ja sitten alkaa se iänikuinen valitusvirsi kuinka hänellä on asiat huonosti ja minä en kuuntele häntä. Argh, minä en tiedä mitä pitäisi tehdä!
Olen jopa miettinyt, että olenkohan kuvitellut kaiken tämän show:n. Jospa minulla onkin päässä jotain vikaa? Menen ihan sekaisin itsekin, kun koko tilanne on niin sekava.
Rakastan häntä, mutta miksi sitten haluan muita? Onko minussa joku vika?
Auttakaa..!