Onnelliset, ilmoittautukaa!
Täällä on ihan kamalia sydäntäraastavia kertomuksia pettämisestä ja liittojen rikkoutumisesta. Miksi rakkaus on niin monimutkaista ja vaikeaa? Onko onnellista liittoa olemassakaan? Tukinet on ehkä väärä paikka kysyä tätä, mutta kertokaa, jos teillä on sellainen aarre! Jos kukaan ei ilmoittaudu, voin lakata suremasta omaa rakkaudenpuutettani! Älkää säälikö, paljastakaa rohkeasti onnellisuutenne! 😀
Minulla meni kaikki vähän pieleen. Hyvin nuorena en saanut sitä, johon olin ihastunut, ja niinpä sitten menin naimisiin toisen henkilön kanssa, jonka kanssa oli paljon yhteistä ja joka liehitteli ja kosiskeli minua. Tuli tehtyä moka, ääni muuttui kellossa naimisiin mentyä, pettämistä, ryyppäämistä, systemaattista moittimista ja kiusaamista riitti. Erottiin luojan kiitos aika pian. Eipä sitten löytynyt Sitä Oikeaa yksinhuoltajahissukalle, vaikka en ihan rakkkaudettakaan jäänyt. No sitten tuli kuvioihin tosi mukava mies, joka rakasti ja palvoi… Mutta kun minä en rakastanut – ja silti tuli oltua yhdessä iäisyys, kun toinen roikkui ja piti minua itselleen kuuluvana, vaikka yritin parhaani mukaan olla yrmeä. Väärin tein, kun suostuin. Vaikka kivaa meillä kyllä oli. Vihdoin päätin, että minun on tehtävä sisimpäni ja omantuntoni mukaan ja jätin… Hirveän huono omatunto oli jättämisestä, jos oli yhdessäolostakin. Tutustuin mieheen, johon hullaannuin, joka piti hyvänä ja jota hellin ja pidin hyvänä. Sekin juttu sattui kaatumaan, en kuvaile tarkemmin intimiteettisyistä. Katkeraa! Olisin halunnut sen yhdesäolon ja hyväilyjen jatkuvan, mutta ei! On todennäköisesti oltava loppuelämä yksin, ilman hellyyttä ja kosketusta, ja se tekee hulluksi!
Onko onnea olemassa? Jos ei, on ruvettava olemaan onnellinen näillä eväillä.😟