Onko tämmöinen millään muotoa normaalia?
Olen luullakseni jo hiukan erkaantunut ”normaalista” parisuhteesta, tai lähinnä siitä, kuinka toiselle puhutaan ja kuinka toista kohdellaan. Siksi kysynkin nyt, onko mieheltäni seuraavanlaiset sanomiset normaaleja/onko niiden kanssa tarkoitus pystyä elämään suhteessa, vai olenko tavallista herkempi ihminen. Kuulostaapas hieman tyhmältä tämä nyt kun kirjoitan, kyllähän minä tiedän että ei ole normaalia, mutta haluaisin mielelläni silti vahvistuksen mielipiteelleni. Olemme mieheni kanssa 30-ikävuoden molemmin puolin.
Miehen suusta kuultua: (osa vain pari kertaa, osa lähes viikottaista)
* tapa itsesi
* elän kanssasi tukholman syndroomassa, minä olen uhri ja sinä vangitsija
* ime sitä herra X:n ja herra Y:n munaa, varmaan olet hiplaillut sitä herra Ö:täkin.
* senkin teini
* ruma läski
* tekisi mieli vetää sua turpaan
* susta tulee paska *tähän uusi tuleva ammattini* ja säälin sun asiakkaita
* olet mielisairas hullu ja kuuluisit osastolle
Tässä vain osa mieheni huutamisista. Lisäksi hän potkii rikki tavaroita ja huonekaluja usein suuttuessaan. Mieheni huutaa minulle yllä olevia asioita esim. sen takia, että hän heräsi vahingossa kesken yöunien, kun hiuslakkapulloni kolahti hyllyn reunaan. Ja muista yhtä ”isoista” syistä.
Hän saattaa huutaa noita asioita aamulla, ja illalla tullessani kotiin hän on kuin ei olisikaan sanonut mitään ja alkaa vongata seksiä. Sitten hän kertoo rakastavansa minua ja kuinka ihana olen. Olen todella pyörryksissä tästä, että mitenkä samalle päivälle mahtuu nuo molemmat. Vuoropäivinä ja pahimmillaan vuorotunteina olen sairas hullu joka käyttää häntä hyväkseen, ja kohta hän on jo vaatimassa läheisyyttä.
Eihän terve ihminen käyttäydy noin? Oon katsonut tätä touhua sen verran monta vuotta jo, että en oikeastaan tiedä tai muista kuinka parisuhde toimii.
Mielipiteet kehiin kiitos!