Elin parisuhteessa ja olimme olleet yhdessä yli vuoden vaikka olenkin vasta 15v. käyn psykologilla viikottain puhumassa entiseen parisuhteeseen ja kavereihin liittyvistä asioista. eli ex-poikaystäväni oli ehkä hieman päästänsä vajaa mutta silti hän oli välillä ihana. Parisuhteeseemme liittyi paljon iloa mutta suruakin löytyi. aina kun hänen kanssaan yritti puhua minua vaivaavista asioista, hän vain nauroi ja otti kaiken vitsinä. hän oli lyönyt minua monesti. hän teki ohareita ja kerrankin odotin häntä tapaamis paikalla yli kaksi tuntia eikä hänestä kuulunut mitään. hän sanoo aina syyksi sen että hän ei tullut, sen että hänen piti rassata mopoa tai oli unohtanut tulla ja oli mennyt oman kaverinsa tykö. monesti kun soitin hänelle itku kurkussa kun on niin paha olla niin ihan sama mitä hänelle sanoi niin hän vaan suuttui ja sanoi että ”älä mua syytä mä en oo tehny sulle mitään väärin”.. tätä oli kestänyt kolme kuukautta mutta jättäminen oli hyvin vaikeaa koska olin vaan yksinkertaisesti niin rakastunut. viimeinen tikki oli se että hän oli vain lähtenyt reissuun ja laittanut puhelimensa kiinni ja olin hyvin huolissaan hänestä.
kysymys kuuluukin että onko tämä oikein! kommentoikaa tätä ja kertokaa omia samantyylisiä tarinoitanne! Kiitos kun jaksoitte lukea! 🙂🌻
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.