Onko tämä kohtaloni?
Joka kerta käy se sama homma. Tapaan miehen, aletaan tutustumaan, ehkä jopa seurustelemaan, mutta kuukauden päästä juttu onkin ohi kun mies yhtäkkiä lakkaa puhumasta/pitämästä minkään näköistä yhteyttä. Alkaa musertamaan tämmönen aika kovasti ja ehkä siksi, että olen niin helposti ihastuva sekä herkkä persoona. Kerkeän ihastumaan tähän toiseen niin lujasti, että sitten kun hän sanookin ’hei hei’, niin johan sattuu ja kunnolla. En tiedä johtuuko kaikki yksin minusta kun olen niin kamalan innokas. Rakastan halailua sekä pussailua yli kaiken. Olen miettinyt, jos tämä toinen pelästyy sitä, kun kamalasti tahtoisin olla hänessä kiinni. Jokseenkin on ehkä vaikea yrittää olla halailematta, koska läheisyydenkaipuu on niin suuri.
Nyt olenkin yrittänyt olla vähemmän innokas, vaikka kauheasti tekisi mieli höpöttää toiselle sellasiakin sulojuttuja. Päätin, että en anna itseni ihastua liian helposti sekä että tutustuisin toiseen ihmiseen paremmin ennekuin annan tunteiden mennä kaiken sen edelle. Ja se kertoisi myös toisesta, että haluaisiko hän tosissaan olla kanssani vai ei, jos rauhassa tutustuttaisiin jne. Ei ole kovin moni jaksanut kovinkaan kauaa tutustua. Tässä olen siis miettinyt, lieneekö vika minussa, vai miehissä vaiko meistä molemmista? Enkö vain ole tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen, vai ovatko suurinosa miehistä tosiaan vain seksin perään. Vai enkö vain ole törmännyt ihmiseen, jonka kanssa kemiat pelaa ihan täysillä?
Olen ollut kohta 3kk sinkkuna ja täytyy myöntää, että hajottaa. Vihaan yksin olemista, kaipaan vierelleni mieluummin jotain pysyvää. Mutta onko mun kohtalo tosiaan se, että miehet vain leikkii mun kanssa? Olen opiskelija, asun yksin ja kavereita ei juurikaan ole, on siis kovin yksinäistä päivittäin. Yksinäisyys vie multa kaikki voimat jaksaa olla koulussa, herätä seuraavaan päivään katsomaan päivien ankeutta. En tunne olevani masentunut, mutta huonossa kunnossa muuten.☹️