Onko tämä ihan tavallista?
Hei,
En tiedä teenkö kärpäsestä härkäsen, mutta vaan mietityttää, missä menee nykyään raja vai meneekö rajaa enää missään. Näin muutama päivä sitten mieheni yhden sähköpostiviestin, jonka hän oli saannut entiseltä naistyökaveriltaan. Viesti käsitteli enimmäkseen jotain entisiä yhteisiä töitä, mutta sitten loppupuolella nainen kertoi, miten oli niin mukavaa nyt, kun hän on ihastunut/rakastunut. Ja viesti loppui sanoihin halauksin ja nimi alla.
Mieheni seikkaili viime vuonna toisen naistyökaverinsa pauloissa, jota vieläki toisinaan käsittelemme. Jäimme yhteen, mutta olen se loukattu ja petetty enkä pysty vielä mieheeni luottamaan.
Ja nyt törmään uuden naisen viestiin, mikä loppuu sanoihin halauksin. Tätä siis kysyn, että kirjoittaako joku työkaverilleen sähköpostiin ”halauksin” ihan muuten vaan, voiko sellaista kirjoittaa ihan vaan niinkuin kaverille. vai onko siinä heti joku tykkäämis-juttu mukana.
Itse en kirjoittaisi ”halauksin” työkaverilleni muuten kuin että vaikka lohduttaisin häntä jostain tai onnittelisin jostan upeasta jutusta, mutta en mitenkään tavallisesti muuten kuin että sitten tykkäisin tästä työkaverista.
Eihän tämä iso asia ole, mutta olen viime vuoden jälkeen niin tarkkana, että onko jotain uusia mylleryksiä tulossa.
Mitä olette mieltä?
Onko enää mitään rajaa olemassa, mitä viesteissä kirjoitetaan? Ja kenelle kirjoitetaan? Kyllä tämän naisen pitäisi tietää, että mieheni on naimisissa ja silti hän lähettää miehelleni halauksia.