Onko minulla oikeus olla mustasukkainen?
Eli olen 23-vuotias naisenalku ja olen seurustellut nyt 3 vuotta mieheni kanssa (26v)
Eli muutin mieheni luokse kolmisen vuotta sitten josta meidän yhteinen elämä alkoi. Olen niin kovasti rakastunut että en halua erota miehestäni, vaikka tämä viimeinen vuosi on ollut raskas.
😯🗯️
Hänellä on siis paljon naispuolisia kavereita, koska ei tule kuulemma muiden miesten kanssa toimeen. Hänellä on Facebook tukoillaan naiskavereita ja lisää satelee tuntemattomia naisia, mutta he eivät ole jutelleet puhelimessa tai siellä Facebookissa (tiedän salasanan niin olen käynyt katsomassa, tiedän etten saisi) muuten kuin jos viikonloppuna tarvii ryyppyseuraa.
Hän sanoo ettei minua voisi koskaan pettää, eikä ole sellainen ihminen. Mutta tarvitsee vain kavereita ja seuraa
🙄
Tämän vuoden aikana riidat on tulleet erittäin pahoiksi mustasukkaisuuteni takia, koska olen nähnyt hänen Facebookissa kirjoituksia jossa mieheni kehui erään naisen ulkonäköä ja sanoi haluavansa tämän vaimokseen. On pyydellyt ex-naista syömään, on luvannut auttaa jos jotkut tarvitsevat rahaa tai tarjonnut ruokaa juomaa yms. vaikka miehelläni sitä rahaa ei ole edes, kunhan valehtelee. On kirjoitellut kuinka voi hakea naisia vaikka lentokentältä ja viedä heidät kotiin tai ihan mihin he haluaisivat, on kirjotellut vaikka kuinka monelle että olemme vain kämppiksiä yms yms. Löytyi kuvat jostain treffipalstalta, poisti kyllä samantien kun näin ne. 😞
Ainoat riidat jotka ovat meillä niin johtuvat näistä naisista. Jos olen kysynyt syytä näihin kirjotteluihin niin vastaus on ollut että ’oli tylsää’
Olenko siis turhaan jankuttanut vai onko minulla oikeus? Koska saan aina jokaisesta riidasta syyt omaan niskaan jos näistä naisista rupeen puhumaan.
Kiitos jos viitsitte avartaa näkemystäni
🙂🌻🙂🌻