Onko kerran pettäjä aina pettäjä
Elikkä tarvitsisin nyt neuvoa teiltä rakkaat ystävät.
Tilanne on se että olen eronnut vajaa vuosi sitten väkivaltaisestä ja pettävästä miehestä. Olin hyvin helpottunut eron johdosta. Muutama kuukausi sitten olen törmännyt aivan ihanaan mieheen, joka kuuntelee ja ymmärtää, tuo kukkia ja pitää niinkun kukkaa kämmenellä. Tämä suhde alkoi ennenkun ero virallisesti astui voimaan.
Mun ongelma onkin nyt se, että hän on avoimesti kertonut pettäneensä edellistä kumppaniaan. Ja mulle on todella vaikeaa muutenkin rakentaa luottamusta edes uuteen ihmiseen koska mun luottamus on edellisessä suhteessa todella pahasti rikottu. Olen kysynyt tätä asiaa häneltä suoraan ja on luvannut että ei tule pettämään minua. mutta voinko uskoa.
hän on ERITTÄIN seksuaalinen ihminen ja ottaa kaiken siihen liittyvän hyvin henkilökohtaisesti. Tiedän että turhanpäiväinen epäily ei auta yhtään mitään, mutta haluaisin kysyä aiheesta teidän kokemuksia. Voiko pettäjä todella muuttua. Lisäksi mun mieltä kalvaa se, että hän on viikot poissa kotoa. ja mitä tuohon seksuaalisuuteen tulee niin se on se miksi mua epäilyttää jatkuvasti…
Toinen hyvin ahdistava asia on se, että olen haaveillut jatkokoulutuksesta. olin suunnitellut sitä tälle syksylle ja suhteen alussa sanoin siitä hänelle, hän oli sitä mieltä että opiskelut olis pitäny tehdä jo 18v ja hän haluaa lapsia. olin siis ihan ymmälläni.. no se koulu ei nyt alkaa edes joten se siirtyy automaattisesti. Mua ihmetyttää kuinka näin aikaisin jo lapsia haluaa kun ei olla kauaa tunnettu edes. toki olemme muuttaneet yhteen ja yritämme yhteistä elämää. mutta miten edes se yhtälö toimii jos mies on viikot poissa ja minä lapsien kanssa kotona. mä en saisiedes haaveilla opiskelusta mutta hän saa olla kaikki viikot pois kotoa..
auttakaa pliis ja kertokaa omia kokemuksianne.