Onko ihanaa miestä olemassa

Onko ihanaa miestä olemassa

Käyttäjä marih aloittanut aikaan 26.08.2018 klo 11:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä marih kirjoittanut 26.08.2018 klo 11:16

Olemme aikas tuore pariskunta ja uusioperhe. Asumme omissa kodeissa mutta näemme aina joka toinen viikko (lapsi vapaata) ja kesän vietimme tiiviisti koko uusioperhe. vähän taustaa: minun edellinen avioliitto päättyi exän pettämiseen oli myös henkistä ja fyysistä väkivaltaa. ja minun nykyisen ex vaimo pettiä häntä myös. näistä olemme keskustelleet ja olen tehnyt hänelle hyvin selväksi että en enää siedä pettämistä ja tunteilla ei saa leikkiä ja hän oli kovin samaa mieltä. usein hän sanoo minulle että olen rakas ja kulta sekä että olen hänelle tärkeä seksi on molemmista hyvää me pystymme puhumaan kaikesta yms. kaikki meidän yhteisen kaverit kun kuulivat että seurustelemme niin kehuivat että nyt minua on onnistanut ja että olen saanut ihan unelma miehen itselleni ja että hän ajattelee aina ensin muita ja auttaa hädässä olevia ja on perhekeskeinen. nämä asiat olen huomannut käytännössäkin MUTTA nyt kävi niin että mies lähti vkl kavereidenkanssa reissuun (hän on tehnyt minulle kotiinsa tilaa omille vaatteilleni ja laittanut kylppäriin hyllyn mihin saan tarpeelliset meikkini ettei aina tarvitse kuljettaa edestakaisin) silloin me löysimme hänen kaapista avatun kondomipaketin johon hän tokaisin että tälläinenkin löytyi ja me molemmat nauroimme että siinähän on vielä kaikki tallella. kävin eilen lastenikanssa häne luonaan viemässä jaakaappiin ruokaa minun piti mennä sinne tänään. poikani penkoi sitten kaappeja ja löysi tuon kondomi pakkauksen ja kysyi mitä nämä ovat keksin että nehän ovat ilmapalloja otin paketin ja huomasin että sieltä puuttuu 2 kpl.

kysyin tätä asiaa häneltä eilen puhelimessa ja sain vastauksen että hän oli siivonnut vanhoja sukkia roskiin ja samalla huomannut että siitä paketista oli menossa 2kpl vanhaksi ja heitti ne pois.. hauskaa tässä on se että nuo kondomit olivat ihan eri kaapissa kuin sukat!

mitä minun pitäisi tehdä tämän asiankanssa. onko tämä unelmien mies ihan täys sika
Auttakaa minua järkeistämään tämä

Käyttäjä mietiskelijä kirjoittanut 26.08.2018 klo 14:43

Oliko se paketti avaamaton, kun se löytyi? Ilmeisesti ei, mut onko yhdessä paketissa eri päiväyksillä olevia kumeja... Mua hämmentäisi tollanen tilanne.

Käyttäjä marih kirjoittanut 27.08.2018 klo 08:01

Paketti oli jo ennestään auki ja kondomit olivat niin että 3 kiinni toisissaan ja 3 irallista muistan tämän hyvin siksi että me yhdessä niille naurettiin kun se paketti ensimäisen kerran tuli meitä vastaan. mieheni tuli eilen kotiin. ja jotenkin vaistoni sanoi ettei ollut mitään tehnyt. edellisen exän kanssa fiilis oli aina ihan erilainen. exäni jätti ihan älyttömät traumat ja varmaan senkin takia ylireagoin totaalisesti.

Käyttäjä mietiskelijä kirjoittanut 27.08.2018 klo 08:51

Vaisto usein sanoo kyllä mikä on oikein. Toivottavasti pääset inhottavasta tunteesta eroon... Tsemppiä!

Käyttäjä marih kirjoittanut 27.08.2018 klo 09:29

Kiitos mietiskelijä. Näinhän se on. 🙂