Onko HIV?

Onko HIV?

Käyttäjä Hande4 aloittanut aikaan 13.02.2019 klo 21:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Hande4 kirjoittanut 13.02.2019 klo 21:03

Nyt vaan tuntuu että tarvin tukea tai edes päästää ulos tunteeni niin jos se helpottaisi.
Ystäviä ei silleen oikeasti ole, exä oli narsisti eikä oikein antanut mahdollisuutta.
Tämä on vaikeaa, olen aina ollut kuin sulkeutunut simpukka..niin vaikka olisi ystäviä, en tiedä kertoisinko mitään.
Kolmas parisuhde meneillään, kohta kolme vuotta pidetty yhtä. Eikä koskaan ole ollut mitään irtosuhteita y.m.

Tämä nyt tällä hetkellä painaa sydäntä..
Hän on 15 vuotta nuorempi. Sen huomaa, hän ei ymmärrä yhtä paljon maailmasta tai ihmisistä tai elämästä.
Hänellä on kilpirauhasen vajaatoiminta. Lääkkeitä ei ole syönyt varmaan vuoteen. Hän oireilee just näitä tyypillisä kilpirauhas oireita..mutta hän on 100% että olen tartuttanut häneen HIV:n ja HPV. Hänen mielestä se ei missään nimessä ole kilpirauhanen. Vaikka kuinka minä oireista kirjoitan hänelle.
Se kävi ihan just äskettäin kilpirauhaskokeissa ja lääkäri määräsi puolen tapletin verran annosta suuremmaksi mutta hän kai odotti vielä suurempaa määrää, niinpä jatkaa ottamatta lääkettä. Tervettä, eikö niin!?
Ja meinaa että minulla on muitakin sukupuolitauteja.
Se väittelee sen puolesta että sillä on HIV, ihankuin se haluaa että sillä on se.

Kävin tänään HIV kokeessa ja ensi viikolla papa/HPV kokeeseen. Ihan hänen takia. Onhan se tietty hyvä käydä. 2 vuotta sitten kävin papa kokeessa ja kaikki oli ok.
Toivon niin paljon että kaikki kokeet ovat negatiivisiä. En halua että se on oikeassa. Tuntuu että se haluaa että olen tartuttanut häneen jotain ja saan taas olla se paha ihminen kuin niin monta kertaa ennen parisuhteessamme.

En tiedä haluanko olla tämän jälkeen sen kanssa tai ollenkaan kenenkään miehen kanssa tekemisissä.
Ei tunnu kivalta kun poikaystävä pitää sua likaisena ja tauteja täynnä.
Tää on vaan jotenkin niin sairasta ja pelkään tuloksia.

Hieman helpotti kirjoitella. Kiitos.

Käyttäjä Fominka kirjoittanut 15.02.2019 klo 17:18

Tämä nyt voi kuulostaa tylyltä, mutta et voi ottaa tuota itseesi. Et ole vastuussa - etkä syyllinen - toisen ihmisen vainoharhoille. Kyse ei ole mitenkään sinusta vaan kumppanistasi. Selkeästi hän kärsii vainoharhaisista peloista, todennäköisesti kun tämä HIV asia selviää, tilalle tulee jokin toinen ongelma. Olen elänyt tällaisen isän kanssa, kyse on Mielenterveydenongelmasta ennenkaikkea. Ei kannata käyttää aikaa siihen, että mietit, mitä sinussa on vialla, oletko likainen ja mitä lie.

Ja varmasti sanottamakin selvää, ettei sinulla ole HIV:tä. Se tarttuu erittäin erittäin huonosti suojaamattomasta seksistä muutenkin, todennäköisyys on aivan häviävän pieni. Sinuna miettisin, että onko mielestä elää tällaisessa suhteessa pidemmän päälle ja elää toisen pelkojen ja syytösten kanssa, joille et voi mitään?