Onko hidas yhtä kuin tyhmä??

Onko hidas yhtä kuin tyhmä??

Käyttäjä looseri aloittanut aikaan 01.03.2007 klo 09:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä looseri kirjoittanut 01.03.2007 klo 09:56

En tiedä miten edes selittäisin tämän, mutta minä olen hidas ja aikaansaamaton. Olen melkein neljäkymmentä vuotta kuvitellut olevani normaali, kunnes eräänä päivänä kuulin pomoltani, aviomieheltäni ja äidiltäni olevani hidas. Siis minun tekemisistäni ei tule mitään. En tiedä onko tämä ihan tyhmä selitys, mutta mun koko elämältäni putos pohja sinä päivänä.

Mä olen ammatissa jossa pitäisi olla tehokas, aikaansaava ja looginen. Mulla on kotona talo ja perhe, mistä täytyy pitää huolta. Ja kummassakaan mä en ole kovin hyvä.

Itsetunto on aina ollu huono, mutta viimeisen vuoden aikana se on käynyt pohjalukemissa. Olen miettinyt paljon että tämä maailma ei menettäisi yhtään mitään jos minua ei ole olemassa.

Sisareni on kuulemma aina tiennyt olevansa hidas, mutta hän väittää että hidas ei ole tyhmä tai vammainen. Samoin aviomieheni väittää minun olevan fiksu. Jotenkin en vain voi uskoa siihen. Ensinnäkin, täytyy olla vähän tyhmä jos ei tajua olevansa vähän hidas ja toiseks mä tunnen itteni jotenkin vajaaks, jotenkin VAMMASEKS.

Tämä kuulostaa jotenkin tyhmältä, mutta tämä on asia joka vaikuttaa koko elämääni. Olen jopa pohtinut olenko väärällä alalla, mutta toistaiseksi minulla on työpaikka hyvässä firmassa ja haluaisin pitää sen jos vain mahdollista.

Olenko ainoa vai onko joku jolla on samanlaisia kokemuksia?

Käyttäjä tämmönen kirjoittanut 02.03.2007 klo 01:10

moi looseri

Et ole tyhmä etkä vammainen.Jotkut ihmiset tekee asiat perusteellisemmin/tarkemmin,koska haluavat hyvää työtä tai voi siihen jokin muukin syy olla.Mullekin on sanottu että oon hidas,mutta oon mielestäni vähän nopeammaksi oppinut kuitenkin.Mulla on lievä lukihäiriö et liekö se siihen jotenkin vaikuttamassa.Olet ainutlaatuinen ihminen kaikkine ominaisuuksinesi,ei se hitaus tee susta mitenkään vähä arvoisempaa,oot samalla viivalla meidän kaikkien kanssa.Oot arvokas 🙂