ongelmaa??????

ongelmaa??????

Käyttäjä nuori25 aloittanut aikaan 31.10.2005 klo 20:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä nuori25 kirjoittanut 31.10.2005 klo 20:37

Hei!
Olen avoliitossa asuva nuori 25v. nainen ja ongelmani on mun avomieheni jonka kanssa en pysty jutellemaan aikuisten asioista. Kun sanon jotakin hänelle niin on kun puhuis seinälle. Sit saan aina kuulla että olen samanlainen kuin joku mun sukulaisistani. Odotan lasta ja avomieheni ei ole edes kiinostunut lapsesta tai ainakin siitä tuntuu kun hän ei ole yhtään innostunut siitä. Sit mun avomieheni ryyppää ja sit kyl näyttää tunteet mut ei selvispäin. Välillä mun avomieheni käy kattomas ja lukemas mun mailia joka on henkilökohtaista. Onko se teidän mielestä oikein että lukee toisten mailia tai tekstiviestiä? Välillä tuntuu että avomieheni on lapsellinen ja sit lupailee kauheesti kuten esim. et mennään elokuviin mut sit se menee ryyppäämään ja mun pitäis olla siitä iloinen. Yks perjantai suunniteltiin että mennään ja vuokrataan elokuva ja syödään jotakin hyvää kotona mut sekin meni päin mönkää kun avomieheni ryyppäs koko perjantai. En kestä välillä kun se lupailee jotakin mut sit siitä ei kuitenkaan tuu mitään.
Onko kenelläkään muulla samoi kokemuksia??????😯🗯️

Käyttäjä aavaton kirjoittanut 01.11.2005 klo 15:21

Ei ole samoja kokemuksia mutta kirjoitan kuitenkin. Olen myös nuori 23v, naimissa ja kolme lasta.

Miten sun miehesi voi lukea mailisi, oletko antanut hänelle salasanasi? No, vaihda se ensin ja pidä puhelin vaikka omassa taskussa. Mie saan niin harvoin tekstiviestejä ja yleensä niissä on joku kauhea uutinen, että käsken mieheni ne lukea. Mutta se on vapaaehtoista, muutenhan tekstarit ovat ihan yhtä henkilökohtaista mitä on kirjeen saanti eli ei niitä voi kukaan muu lukea.

Mitä teet sen aikaa, kun miehesi ryyppää? Onko sulla joku kaveri kenen kanssa voisit tehdä niitä asioita mitä suunnittelit tekeväsi miehesi kanssa. Näytä sille, että osaat ”juhlia” ilman häntäkin.

Ei minunkaan mieheni ollut vauvoista kiinnostunut silloin kun odotin. Mutta sitten kaikki muuttui, kun lapsi syntyi. Toivotaan, että teille käy samoin.

Käyttäjä ujom86 kirjoittanut 06.11.2005 klo 12:07

tohon ei voi sanoo muuta ku joko 1 jätä miehes ja jatka lapsien kanssa elämää TAI sitte. no se taitaa olla ainoo vaihtoehto. Koska eihän ketää saa lukee kenenkää maileja tai viestejä, koska ne on yksityisiä. Mun mielitiettyki jätti yhen kundin ku seki luki sen viestit. ja ymmärrän kyllä.. mulla ei oo kokemusta perheestä tai lapsista nii tohon en voi sanoo mitään.. Eikä sun oo pakko kestää tollasta, tai sit lähetä miehes AA-kerhoon tai johonki. ku ei oo kivaa jos toinen aina ryyppää, ku haluis tehä jotain kivaa.. ☹️ mut toiv. toi homma sit menee miten ite haluut.. en mä voi sanoo mitään tän enempää.. (ihan ku mun mielipiteet jotain auttais.)