Hei!
Olen avoliitossa asuva nuori 25v. nainen ja ongelmani on mun avomieheni jonka kanssa en pysty jutellemaan aikuisten asioista. Kun sanon jotakin hänelle niin on kun puhuis seinälle. Sit saan aina kuulla että olen samanlainen kuin joku mun sukulaisistani. Odotan lasta ja avomieheni ei ole edes kiinostunut lapsesta tai ainakin siitä tuntuu kun hän ei ole yhtään innostunut siitä. Sit mun avomieheni ryyppää ja sit kyl näyttää tunteet mut ei selvispäin. Välillä mun avomieheni käy kattomas ja lukemas mun mailia joka on henkilökohtaista. Onko se teidän mielestä oikein että lukee toisten mailia tai tekstiviestiä? Välillä tuntuu että avomieheni on lapsellinen ja sit lupailee kauheesti kuten esim. et mennään elokuviin mut sit se menee ryyppäämään ja mun pitäis olla siitä iloinen. Yks perjantai suunniteltiin että mennään ja vuokrataan elokuva ja syödään jotakin hyvää kotona mut sekin meni päin mönkää kun avomieheni ryyppäs koko perjantai. En kestä välillä kun se lupailee jotakin mut sit siitä ei kuitenkaan tuu mitään.
Onko kenelläkään muulla samoi kokemuksia??????😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.