On niin sinun lempesi kylmää...
Kirjoitan aiheesta, jota olen sivunnut aiemmissa viestiketjuissani. Lyhyesti: miten saada mies syttymään? Olen kokeillut jo kaikkea… Ongelmana ei ole impotenssi, vaan joku psyykkisen puolen lukko, joka estää menemästä pidemmälle. Tilanne voi olla naiselle kauhistuttava: pitkää hyväilyvaihetta seuraa huikea kipu, josta toipuminen on hidasta.
Ei pitäisi pakottaa ketään seksiin eikä menemään pidemmälle kuin toinen haluaa. Ei myöskään pitäisi näyttää myrtynyttä naamaa… Tiedän kyllä tämän kaiken. Mutta mitä teen, jos en kestä? Olemme kyllä keskustelleet aiheesta. Minusta on ollut loukkaavaa kuulla olevani kyltymätön. Ei kai viisikymppinen elävä nainen ole sentään mikään nymfomaani?
Ei ollenkaan lohduta, että tiedän roolien yleensä olevan toisin päin. Yleensä mies tahtoo ja nainen yrittää ehkä vähän toppuutella. Lopuksi yleensä tehdään kuitenkin niin kuin mies tahtoo. Hänen haluttomuutensa loukkaa minua naisena. Loukkaantuneena on vaikeaa jatkaa yhdessä, ja yhteistä meillä olisi paljon. Olemme solmineet hienon henkisen suhteen. Ongelmani on, että minä kaipaan myös fyysistä suhdetta. Olen elänyt todella pitkään selibaatissa ja olisin valmis lopettamaan sen koska tahansa. Mutta en tietenkään kenen kanssa tahansa.
Voisin tietysti vaihtaa kohdetta. Eiköhän tästäkin maasta vielä löydy miehiä, joita seksi kiinnostaa… Mutta minä rakastan häntä! Kertokaa minulle, mitä voin tehdä?
Ihailin häntä pitkään kaukaa ja hillitsin itseni hienosti. Suhde ei edistynyt sillä tavoin kainostelemalla yhtään. Nyt kun olen vähitellen kertonut tunteistani hänelle, on ollut havaittavissa lämpenemistä. Mutta vieläkin on kuin yrittäisin sulattaa jäävuorta. Kertokaa minulle, te muut, mitä voisin vielä kokeilla? Olen välillä todella epätoivoinen, mutta silti jossain sielun sopukassa asuu toivo… ☹️
Kun tuska oli syvimmillään, toivoin kuolevani, jotta voisin tavata hänet uudelleen kuoleman rajan takana tai jossain seuraavassa elämässä… Tiedän, että on hulluutta elätellä tuollaisia toiveita. Mutta sellainen minä olen: hulluna rakkaudesta…