Oma lapsettomuus ja sisarusten perheet

Oma lapsettomuus ja sisarusten perheet

Käyttäjä KirsikkaReunalla aloittanut aikaan 23.02.2020 klo 05:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä KirsikkaReunalla kirjoittanut 23.02.2020 klo 05:00

Hei. 

Tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne. On vain sellainen olo että haluan purkaa pahaa oloa jonnekin kun ei ole oikein kelle jutella…

Elikkä siis olen yrittänyt mieheni kanssa melkein 3v lasta. Minun kaikilla sisaruksilla on jo omia lapsia. Tuntuu todella pahalta katsoa vierestä kun muut saa lapsia mutta itse en vaikka miten kovasti haluaisin. Yksi sisaruksista sai just muutama kk sitten taas lapsen. Se lapsi sairastui rs-virukseen. Kun kuulin että voi olla hengenvaarallinen pienelle vauvalla niin hetken ajattelin ajattelin voi kun kuolisi siihen, olin niin katkera siitä että itse en saa lasta… Onneksi ei tapahtunut niin. Ja onneksi en kovin usein edes ole tekemisessä näiden mun sisaruksien ja niiden lapsien kanssa mutta kun käyn vanhempien luona silloin tällöin niin saattaa tulla käymään sinne samaan aikaan niin se on mulle aika helvettiä oikeastaan kun näkee ne lapset. Ennen tykkäsin leikkiä niiden kanssa mutta nykyään vaan haluan äkkiä tilanteesta pois… En tiedä onko tämä normaalia tämmöisessä tilanteessa ajatella ja toimia näin 🙁