Olin toinen nainen koko suhteen ajan

Olin toinen nainen koko suhteen ajan

Käyttäjä pilvi333 aloittanut aikaan 30.10.2017 klo 21:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä pilvi333 kirjoittanut 30.10.2017 klo 21:14

Vuoden seurustelun jälkeen löysin facebookista mieheni tyttöystävän, he olivat seurustelleet kaksi vuotta eli mies aloitti suhteen minun kanssani eikä missään vaiheessa jättänyt häntä, asuivat eri kaupungeissa joten eivät tavanneet usein.

Minulle suhde oli elämäni ensimmäinen vakava suhde, ensimmäinen jossa oikeasti tuntui että hän hyväksyi minut sellaisena kuin olen ja voin olla rennosti hänen seurassaan. Mutta en ollut miehelle mitään muuta kuin h***a! Asian tekee vielä pahemmaksi se että minulla on uskonnollinen tausta enkä ole koskaan halunnut harrastaa seksiä aikaisin suhteessa, mutta tajuan kyllä että on pakko jos haluaa jonkinlaisen suhteen. Ja tämä miehen tyttöystävä, he eivät koskaan edes harrastaneet seksiä! Eli siis käytännössä miehellä on ollut kunnollinen ”oikea” tyttöystävä ja sitten minä pelkkää seksiä varten.

Olen niin hajalla että ei mitään rajaa. Ei pysty nukkumaan… Miten h***vetissä joku voi valehdella vuoden ajan?

Käyttäjä Minni5 kirjoittanut 31.10.2017 klo 09:02

Todella kurjaa, että sinulle on käynyt noin. Minun mieheni valehteli minulle lähes 10 vuotta. Tosin asia oli pienempi, tupakointi, mutta asuttiin yhdessä ja elettiin sitä arkea ja miehessä oli puoli, josta minulla ei ollut aavistustakaan.

Onko miehesi antanut mitään selitystä, miksi valehteli? Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, etteivät olisi harrastaneet seksiä koko parisuhteen aikana jos mies on kuitenkin sinun kanssasi sitä harrastanut eikä ole mitään uskonnollista vakaumusta odottaa avioliittoon. Jos olisin sinä, menisin varmuuden vuoksi sukupuolitautitesteihin. Haluaako mies vielä olla kanssasi tai haluatko sinä olla hänen kanssaan jos hän jättää sen toisen naisen? Toisaalta pitkään valehteluun kykenevä tuskin muuttuu vuosien varrella eli voi olla hyväkin, että sait tietää jo nyt, niin voit jatkaa eteenpäin. Tämä tupakointi oli minunkin mieheltäni toinen paljastunut vuosien valhe. Kumpaankaan valheeseen ei tietääkseni liity toista naista, mutta tuollainen tapa valehdella asioista on jo itsessään huonoksi parisuhteelle.

Tiedän, että nyt tuntuu pahalta, mutta aika parantaa. On paljon vaikeampi erota silloin, kun on vuosien suhde, lapsia ja asuntolaina. Tsemppiä ja jaksamista vaikeassa tilanteessa!

Käyttäjä Karon kirjoittanut 31.10.2017 klo 09:17

pilvi 333

Teetköhän sinä nyt kärpäsestä härkäsen!
Kertomasi perusteella miehen "tyttöystävä" on pelkkä ystävä!

On ihan normaalia ja mielestäni näin pitää ollakin, että kumpppaneilla on yhteisiä ystäviä ja ns. omia ystäviä!

Käyttäjä pilvi333 kirjoittanut 31.10.2017 klo 17:42

Karon kirjoitti 31.10.2017 9:17

pilvi 333

Teetköhän sinä nyt kärpäsestä härkäsen!
Kertomasi perusteella miehen "tyttöystävä" on pelkkä ystävä!

On ihan normaalia ja mielestäni näin pitää ollakin, että kumpppaneilla on yhteisiä ystäviä ja ns. omia ystäviä!

Ei ollut, vaan tyttöystävä. Kysyin häneltä itseltään ja molemmat myönsivät että kyseessä oli seurustelusuhde. Tytön kulttuuritaustan vuoksi hän ei halunnut harrastaa seksiä ennen avioliittoa, ja mies käytti tätä ensin tekosyynä miksi se ei ollut pettämistä, vaikka samaan aikaan myönsi että kyseessä oli seurustelusuhde. Ja kyllä minusta emotionaalinen pettäminen on vähintään yhtä paha asia, koska sehän tarkoittaa että mies rakastaa ja kunnioittaa naista niin kovasti että on valmis odottamaan avioliittoon asti.

Käyttäjä pilvi333 kirjoittanut 31.10.2017 klo 17:53

Minni5 kirjoitti 31.10.2017 9:2

Onko miehesi antanut mitään selitystä, miksi valehteli? Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, etteivät olisi harrastaneet seksiä koko parisuhteen aikana jos mies on kuitenkin sinun kanssasi sitä harrastanut eikä ole mitään uskonnollista vakaumusta odottaa avioliittoon. Jos olisin sinä, menisin varmuuden vuoksi sukupuolitautitesteihin. Haluaako mies vielä olla kanssasi tai haluatko sinä olla hänen kanssaan jos hän jättää sen toisen naisen? Toisaalta pitkään valehteluun kykenevä tuskin muuttuu vuosien varrella eli voi olla hyväkin, että sait tietää jo nyt, niin voit jatkaa eteenpäin. Tämä tupakointi oli minunkin mieheltäni toinen paljastunut vuosien valhe. Kumpaankaan valheeseen ei tietääkseni liity toista naista, mutta tuollainen tapa valehdella asioista on jo itsessään huonoksi parisuhteelle.

Tiedän, että nyt tuntuu pahalta, mutta aika parantaa. On paljon vaikeampi erota silloin, kun on vuosien suhde, lapsia ja asuntolaina. Tsemppiä ja jaksamista vaikeassa tilanteessa!

Kiitos ihanasta viestistä!

Selityksesi mies sanoi, että oli etääntymässä tästä toisesta naisesta, ja minun kanssani ei aluksi kokenut suhteen olevan vakava, ja sitten suhteen vakavoituessa ei saanut kerrotuksi, eikä myöskään jätetyksi toista naista. Seksin harrastamattomuus johtui naisen kulttuurisesta taustasta.

Mies halusi ensin jatkaa minun kanssani, mutta minä en todellakaan kyennyt myöntymään siihen millään ehdolla. Sitten kun jonkin aikaa oli kulunut, halusin sittenkin palata yhteen koska suhteemme oli henkisellä tasolla todella hyvä ja läheinen, mutta sillä aikaa mies oli jo ehtinyt palata toisen naisen kanssa yhteen. Eli ei sitten välittänyt minusta tarpeeksi paljon että olisi edes pari viikkoa voinut odottaa. No, ehkä parempi näin, vaikka sattuukin aivan älyttömästi.

Käyttäjä Karon kirjoittanut 01.11.2017 klo 13:01

pilvi 333

Mies on käyttäytynyt snua kohtaan tosi törkeästi ja loukkaavasti....tyydyttääkseen vain omia seksihalujaan!
Tietääkö tämä miehen nykyinen tyttöystävä, että mies on elänyt kaksoiselämää vuoden ajan ja että olet ollut miehen seksileluna ko. ajan.......jos tietää niin mitenkähän hän pystyy jatkamaan yhdessäoloa pettäjän kanssa....no se on tietysti toinen asia!

Ethän sinä ole tehnyt mitään väärää vaan sinua on käytetty hyväksi!

Ajan kanssa pääset "jaloillesi" kokemastasi vaikka nyt tuntuu pahalta!

Seuraavasta olen aivan eri mieltä kanssasi!
Kirjoitit ekassa viestissä: "....en ole koskaan halunut harrastaa seksiä aikaisin suhteessa, mutta tajuan kyllä että on pakko jos haluaa jonkillaisen suhteen"

Ehkäpä kokemuksestasi opit jotain!