Olenko menettänyt kaiken seksuaalisuuteni?
Hei vaan kaikille. Tunnen ongemani olevan jotenkin pieni ja mitätön, mutta kirjoitan silti. =)
Olemme avomieheni kanssa olleet 6vuotta yhdessä..Rakastan häntä.
Olemme olleet 6vuotta, kuin paita ja peppu. Aina yhdessä ja olemmekin viihtyneet niin, mun ja sun kavereista on tullut meidän ystäviä. Tähän olenkin tyytyväinen.
Ongelmani ydin on se että hän ei tunnu enää haluavan minua. Olen muuttunut seksuaalisesti näkymättömäksi.
Jo pari vuotta, seksi suhteessamme on ollut pakonomainen suoritus. Hän ”antaa” kun on kerran pakko, kun minä pyydän.
En ymmärrä mikä on mennyt vikaan. Meillä on muuten aika avoin suhde, pystymme puhumaan todella aroista asioista keskenämme, mutta tämä on kuin suolaa haavoille. Asiaa ei voi ottaa edes puheeksi. 😑❓
Kokeilin kerran mitä tapahtuu jos en lainkaan ns.yritä, hän ei tosiaan tehnyt elettäkään 3 kuukauteen. Hän haluaa halata minua, mikä on tietysti aivan ihanaa ja pusutella, mutta se kaikki on niin omalla tavallaan viatonta, ei mitään sellaista pilke silmäkulmassa, mitä nyt parisuhteessa yleensä on. Hän yleensä tuskastuu jos ”yritän” jotain. Pahinta tässä on se, että olen ollut jo sitä mieltä, että en minä sitten varmaan tarvitse/ansaitse. Mutta nyt on pitkä teksti. Lopetan ettei kukaan vaan nukahda ja lyö päätään.. 😀