Olenko liian mustasukkainen ja sairas

Olenko liian mustasukkainen ja sairas

Käyttäjä Pirjo86 aloittanut aikaan 26.05.2021 klo 02:01 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pirjo86 kirjoittanut 26.05.2021 klo 02:01

Kaverini oli laittanut minulle aikaisemmin viestiä et katsotaanko mieheni kans peliä laitoin takaisin et ehkä mies tekee töitä ja mä en tiedä moneenko asti olen töissä. Sit kaverini oli menny ovelleni siis asunto minun vaik mies siellä asuu kans. Mieheni soittaa et kaverini tuli tänne jo nyt sanoin et ai jaa olin kyl laittanu etten tiedä kauanko mulla menee viel töissä. sit mies soittaa ennen peliä et olenko tulossa sanoin etten ihan vielä pääse tulemaan. Tulin sit jonkun ajan päästä kotiani. Kuulin et mieheni oli suihkussa ja tämä kaverini siis nainen oli ovella seisomassa näytti siltä kun hän olisi ollut monessa mut kun minö tulin kotia ei mennytkään. Sit tämä muka kaverini sanoi vaan et saahan sitä katsoa mut ei koskea. Aika outoa katsoa minun miestäni suihkussa. Sit kaverini siis nainen oli viel hetken meillä. Samalla mieheni kysyi minulta haittaako jos lähtee kaverillensa auttaa työasioissa sanoin ei haittaa. Sit kaverini tämä nainen sanoo et alkaa lähteä kotiin. Mieheni sanoi et hän menee odottaa pihalle kaveriansa et se tulee hakemaan. Jotenki minulla tuli outo tunne. Otin takin ja kengät huomasin et kaverini naispu