Olenko ihastunut?!

Olenko ihastunut?!

Käyttäjä jenska aloittanut aikaan 12.10.2013 klo 19:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä jenska kirjoittanut 12.10.2013 klo 19:47

Hei!

Minulla on ongelma. Olen ollut naimisissa nykyisen mieheni kanssa jo 8 vuotta. Meillä on kaksi ihanaa lasta ja paljon on koettu yhdessä, mutta itse olen ahdistunut. Mies ei tee mitään kotitöitä, löhöää vain sohvalla ja katsoo tv:tä tai sitten pelaa kännykällä. Remontin tekemiseen kotona jouduimme hommaamaan ulkopuolista apua vain siksi että miestäni ei huvittanut tätä remonttia tehdä. Ylimääräistä rahaa meni satoja euroja. Mieheni käyttäytyy välillä kuin teini-ikäinen. Jos huomautan hänelle jostain asiasta jota ei ole tehnyt, niin suuttuu, nakkelee niskojaan ja esittää martyyriä. Minä alan olemaan hermoromahduksen partaalla. Oudointa tässä on se että seksi meillä on aivan mahtavaa, mutta siihen se mahtavuus sitten jääkin. Itse tykkään kun koti on siisti ja tavarat paikoillaan, mutta miestäni nämä asiat ei vois vähempää kiinnostaa. Jos pyydän että edes yrittäisi, minun ja lastemme takia, niin turha toivo… Olen sanonut miehelleni että hän on semmoinen lois-eläjä. Minä teen ja maksan kaiken.

Olen aloittanut uudessa työssä ja jotenkin minusta tuntuu että yksi syy aloittamiseeni oli pomoni. En tunne häntä vielä hyvin, mutta hän on hyvännäköinen, kiltti ja saa perhoset lentelemään vatsanpohjassani. Kun näen hänet, niin alan hymyilemään ja vatsanpohjassa kihelmöi. Yritän vaivihkaa päästä hänen lähelleen ja vilkuilen häntä aina salaa, kun vain on mahdollista. Haaveilen hänestä nukkumaan mennessäni ja hän on mielessäni joka aamu herätessäni. Tämä alkaa olemaan jo ahdistavaa, kun en ole varma onko tämä jotain ihastusta vai vaan lohdutuksen hakua teini-mieheni käytöksestä. Minulla ei ole ketään kenelle voisin tästä puhua, siksi kirjauduin tähän palveluun ja toivoisin saavani jotain rakentavaa apua.

Käyttäjä Miekkonen kirjoittanut 14.10.2013 klo 09:31

Hei.
Sanompas aluksi että oot Jenska fiksu nainen kun huomaat ja huolestut ihastumis olostasi niin paljon että kirjoitat siitä etkä anna vain tunteiden virran viedä. Meillä vaimo ei huolestunut vaan homma eteni ja jäi kiinni kun muuttui minua kohtaan kylmäksi ja nyt on sitten kriisi ollut päällä jo kauan.

Sun pitää ottaa asia puheeksi miehesi kanssa ja sanoa ihan suoraan että sä et jaksa näin. Eihän tuollaista voikkaan jaksaa, se on selvä. Meillä minun osallistuminen kotitöihin ei ollut kriisin syy koska tiedän kyllä vastuuni siinä ja teen ruokaa kotitöitä yms.. siinä kun vaimokin. Meillä vaimo ei puheidensa mukaan saanut huomiota multa tai se kuinka huomioin niin se oli vääränlaista. Itse en tätä oikein ymmärrä vieläkään mutta kait se näin sitten oli.

Mutta eihän toinen aikuinen suhteessa voi vaan odottaa valmista ja tehdä omiaan/löhöillä. Jaksaminen lakkaa toiselta aivan varmasti jossain vaiheessa kuten teillä on nyt käyny. Nyt ehdotan että jotenkin puhumalla saat miehesi tajuamaan että asioihin on nyt vaan saatava muutos ja kysyt toimiiko hän mielestään oikein että kaikki on sinun harteillasi? Tuon ihastumisen kanssa olisi viisasta lyödä jäitä hattuun ,vaikka loppuviimmeksi jokainen tekeekin itse valintansa ja on niistä itse vastuussa. Jos homma etenee niin on väärin kumminkin sanoa että petin sua kun oot tollanen jos kun jää kiinni moisesta . Onko tämä pomosi aviossa? Sivusuhteilla saa kyllä keitettyä melkoisen sopan joten kannattaa kyllä miettiä mihin on ryhtymässä.

Näin 2xpetettynä voin sanoa että tämä on ollut kamalinta mitä itselleni on koskaan tapahtunut ja tästä ylipääseminen on valtavan työn takana. Minusta tuntuu että vaimo ei vieläkään joko tajua tai ei halua tajuta kuinka syvästi on saanut loukattua mua ja sekin tuntuu kamalalta.

Toivon että saatte asiat oikealle tolalle

🙂🌻

Käyttäjä hopeapaju kirjoittanut 27.10.2013 klo 13:15

hei!

mulla vähän sama tilanne kuin jenskalla. Olen naimisissa ja viime aikoina olen jostain syystä kiinnostunut mieheni eräästä kaverista. Hän on muutaman kerran käynyt meillä, ja hän on myös kutsunut meitä käymään heidän luona. Hän on myös naimisissa.

En tiedä mitä hän minusta ajattelee, joskus tuntuu kuin välillämme voisi olla jotain,mutta voi olla että kuvittelen vain. Katson hänen fb-profiiliaan, mutta en ole uskaltanut pyytää kaveriksi.
En halua pettää miestäni. Tiedän että se olisi tosi pahasti tehty sekä hänelle että tämän ihastukseni vaimolle. Toivon että nämä tunteet menevät ohi!