Hei!
Minulla on ongelma. Olen ollut naimisissa nykyisen mieheni kanssa jo 8 vuotta. Meillä on kaksi ihanaa lasta ja paljon on koettu yhdessä, mutta itse olen ahdistunut. Mies ei tee mitään kotitöitä, löhöää vain sohvalla ja katsoo tv:tä tai sitten pelaa kännykällä. Remontin tekemiseen kotona jouduimme hommaamaan ulkopuolista apua vain siksi että miestäni ei huvittanut tätä remonttia tehdä. Ylimääräistä rahaa meni satoja euroja. Mieheni käyttäytyy välillä kuin teini-ikäinen. Jos huomautan hänelle jostain asiasta jota ei ole tehnyt, niin suuttuu, nakkelee niskojaan ja esittää martyyriä. Minä alan olemaan hermoromahduksen partaalla. Oudointa tässä on se että seksi meillä on aivan mahtavaa, mutta siihen se mahtavuus sitten jääkin. Itse tykkään kun koti on siisti ja tavarat paikoillaan, mutta miestäni nämä asiat ei vois vähempää kiinnostaa. Jos pyydän että edes yrittäisi, minun ja lastemme takia, niin turha toivo… Olen sanonut miehelleni että hän on semmoinen lois-eläjä. Minä teen ja maksan kaiken.
Olen aloittanut uudessa työssä ja jotenkin minusta tuntuu että yksi syy aloittamiseeni oli pomoni. En tunne häntä vielä hyvin, mutta hän on hyvännäköinen, kiltti ja saa perhoset lentelemään vatsanpohjassani. Kun näen hänet, niin alan hymyilemään ja vatsanpohjassa kihelmöi. Yritän vaivihkaa päästä hänen lähelleen ja vilkuilen häntä aina salaa, kun vain on mahdollista. Haaveilen hänestä nukkumaan mennessäni ja hän on mielessäni joka aamu herätessäni. Tämä alkaa olemaan jo ahdistavaa, kun en ole varma onko tämä jotain ihastusta vai vaan lohdutuksen hakua teini-mieheni käytöksestä. Minulla ei ole ketään kenelle voisin tästä puhua, siksi kirjauduin tähän palveluun ja toivoisin saavani jotain rakentavaa apua.