Olen niin loppu

Olen niin loppu

Käyttäjä Kittywoman94 aloittanut aikaan 26.09.2017 klo 21:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kittywoman94 kirjoittanut 26.09.2017 klo 21:23

Hei olen niin väsynyt niin rikki sisältä.
Tänään taas se taphtui, mies tuli kännissä kotiin ja oli huonolla tuulella . Alko haukkuu minua ja lyömään ja potkimaan. Sanoi paljon ilkeitä sanoja . Mies juo joka kerta kun hänellä on vapaata. Ja joka kerta se sama helvetti jatkuu. 😭

Käyttäjä Isabella0 kirjoittanut 05.10.2017 klo 11:16

Tuossa vaiheessa ei luulis enää olevan muuta vaihtoehtoa kun erota. Epäilen että miehen tulisi ensimmäiseksi hakea apua juomiseensa ja vihan hallintaan. Vika siis miehessä, ei sinussa.
Kun olet loppu, hakeudu jonnekkin missä voit olla pelkäämättä. Saat voimia pistää eron vireille. Muuta en nä että olisi tehtävissä. Kenenkään ei tule kestää perheväkivaltaa omassa turvapaikassaan eli kotonaan. Voimia sinulle.

Käyttäjä ^^ kirjoittanut 10.12.2017 klo 17:07

Kittywoman94 oletko päässyt pinteestä?

Käyttäjä Haavoittunut83 kirjoittanut 14.03.2018 klo 13:01

Kittywoman94 kirjoitti 26.9.2017 21:23

Hei olen niin väsynyt niin rikki sisältä.
Tänään taas se taphtui, mies tuli kännissä kotiin ja oli huonolla tuulella . Alko haukkuu minua ja lyömään ja potkimaan. Sanoi paljon ilkeitä sanoja . Mies juo joka kerta kun hänellä on vapaata. Ja joka kerta se sama helvetti jatkuu. 😭

Hei!
Elä anna miehesi toimia noin, ansaitset parempaa ja varmasti saat sitä kun lähdet suhteesta joka syö voimavarasi. Kukaan ei ansaitse lyöntejä ja ajan saatossa tilanne vaan menee pahemmaksi ja pahemmaksi.