Olen löytänyt

Olen löytänyt

Käyttäjä muuanyksinäinen aloittanut aikaan 31.10.2012 klo 20:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä muuanyksinäinen kirjoittanut 31.10.2012 klo 20:34

Olen löytänyt vihdoin miehen joka saa minut hymyilemään, jonka seurassa on turvallista olla, johon voin luottaa ja joka tuo minulle energiaa. Ainoa ongelma on että mies ei halua että muut tietävät niin sanotusta suhteestamme, jos hänen ystäviään on lähettyvillä, meillä ei ole minkäänlaista kontaktia. Olen yrittänyt hienovaraisesti asiasta mainita, vaan tuntuu että hän ei halua kuulla tästä asiasta mitään. Aluksi ajattelin itsekkin että en halua että kukaan tietää ja se oli jotenkin jännittävääkin, mutta nyt kun aikaa on kulunut, haluaisin vain julistaa koko maailmalle tämän asian ja salailu ei enää minua kiinnosta. En enää tiedä mitä tehdä asialle, en halua menettää tätä henkilöä, mutta en kyllä jaksaisi tätä salailuakaan enään. Moni hänen ystävistään on yrittänyt kärkkyä puhelinnumeroani ja minua treffeille, josta mieheni sitten suuttuu. Olen yrittänyt selittää että kun he eivät voi tietää, luulevat että olen vapailla markkinoilla, mutta tätä hän ei ymmärrä. En tiedä, pitäisikö minun vain lopettaa suhde? Hän on ollut elämäni valo nyt muutamia kuukausia ja ainoastaan hänen takiaan jaksan hymyillä.

Käyttäjä IidaA kirjoittanut 01.11.2012 klo 03:41

Kummallinen tilanne! Enpä ihmettele, että olet hämmentynyt ja haluat muutosta siihen. Suhteen salailu ei lupaa hyvää pidemmän päälle. Itse olisin hyvin varuillani.

Kerrot, että olet "hienovaraisesti" huomauttanut asiasta kumppanillesi. Miksi hienovaraisesti? Kyllä sinulla on oikeus nostaa asia avoimesti teidän kahden väliseen keskusteluun ja vaatia kumppaniltasi selityksiä tuollaiseen salailuun.

Jos haluatte suhteellenne mahdollisuuksia, niin salailun on loputtava. Jos kumppani ei suostu edes keskustelemaan asiasta, niin sinulla pitäisi hälytyskellojen soivan. Ja kovaa!

Kumppanisi toiminta salailuineen on henkistä väkivaltaa, joka on Suomen lain mukaan rikos. Tämä kannattaa pitää mielessä, kun mietit miten suhtautua asiaan.

Tsemppiä!

Käyttäjä helemi kirjoittanut 01.11.2012 klo 07:51

Tämä on isoilta tytöiltä kuultua.
Vakavasti otettava tuodaan reilusti näytille, salaista nussitaan salaa pimeässä.