Olen kohta 18 vuotias. Voivatko vanhempani estää seurustelun jos asun vielä kotona? Voisiko joku auttaa minua..
Olen alle kuukauden päästä 18 vuotias ja olen seurustellut puoli vuotta 23 vuotiaan miehen kanssa. Suhteen alku meni hyvin, kunnes yksi ilta toin mieheni kotiin (asun vanhempieni luona) yöllä ja hän oli humalassa. Ovelta käännyttivät pihalle ja sanoivat ettei ole meille enää mitään asiaa. Poikaystäväni sai hirveät haukut elämäntilanteen takia, vaikka on työkyvytön tällä hetkellä (iso jalkaleikkaus). Ja tätä eivät voi vanhempani ymmärtää, eivätkä sitä että hän asuu vielä vanhempiensa luona. Monet haukut sai myös puhelimessa ja vanhempani menivät jopa niin pitkälle että kävivät huutamassa heidän kotonaan. Tämä tilanne ahdistaa minua koska en uskalla sanoa porukoilleni vastaan. Isäni uhkaili puhelimessa väkivallalla häntä sekä sanoi soittavansa poliisit jos näemme vielä. Minulle isä on monta kertaa sanonut että minun pitäisi saada selkääni.Äiti ei uhkaile väkivallalla mutta haukkuu minua esim. Huoraksi ja loukkasi myös poikaystäväni. En saa nähdä enkä olla tekemisessä hänen kanssaan. Minun pitää valehdella kun näemme. Viimeinen pisara oli kun isä katsoi puhelimeni soittotiedot ja sieltä selvisi että olemme soitelleet. Minulla on voimaton ja ahdistunut olo tästä tilanteesta. Tietääkö kukaan mitä voisin tehdä? Voivatko poliisit oikeasti puuttua asiaan? Auttakaa joku minua ☹️