olen ollut 10v mieheni kanssa. Minulla on alkoholiongelma ja saatan ’tissutella’ päiviäkin n.kerran kuussa. Olen siis vaan kotona.. yleensä mies sitten lähtee, sanoo suhteen olevan ohi, ja on päiväkausia tai viikonkin poissa. Olen aina sitten lepytellyt häntä ja saanut hänet tulemaan takaisin. En edes muista montako kertaa näin on tapahtunut.
Eli hän on nyttenkin ollut jossain 3-4 päivää, ei vastaa kun yritän soittaa. Olen ihan
hajoamispisteessä henkisesti kun en koskaan tiedä mikä on se viimeinen kun hän lähtee vai tuleeko vielä takaisin.. itkeä vaan jaksan..olo on ihan kamala..
Olen kuitenkin kohdellut häntä tosi hyvin, esim.iltaisin hieronut siihen asti että hän on nukahtanut,tehnyt ruuat ym kaikki kotityöt koska hän on ollut töissä..esim.kaikki ateriat vein hänen eteensä kun hän oli esim.netissä..en nalkuttanut tms kun ajattelen että asiat pitää olla aika pahasti ennenkuin voi valittaa..
Tuntuu että hän on henkisesti jotenkin kamalan kylmä..todella välinpitämätön ja pitkävihainen. ymmärrän että mun juominen on tosi rasittavaa mutta tuollainen käytös
tuntuu liioittelulta.. pahinta sellainen kauhea epävarmuuden tunne joka on ihan kokoajan
päällä..oon monta kertaa esim.kun ollaan lähetty lenkille yhdessä niin toivonut että kunpa se ei taas suuttuis jostain.. siis sillä saattaa mieliala vaihtuu suunnasta toiseen sekunneissa..oon niin poikki henkisesti että en voi sanoin kertoa 😭
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.