nyt kun oikein mietin…

nyt kun oikein mietin...

Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 20.02.2007 klo 15:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä mymmeli77 kirjoittanut 20.02.2007 klo 15:31

kerroin jo aiemmin,pariinkin otteeseen mieheni,minun ja kaverini ns.kolmiodraamasta…niin tossa kahvikuposen ääressä muistui mieleen,että samaan aikaan kun kaikki suhde salailut alkoi,mieheni tahtoi kovasti muuttaa ulkonäköään…kuulostaako tutulta? minä olen monta monen vuotta haaveillut tatuoinnista,mutta mieheni on aina sanonut,ettei hän pitäisi ajatuksesta…nyt viime kuussa hän halusi,että vrjäisin hänen hiuksensa vaaleista tummaksi,hommasi uusia vaatteita ja alkoi puhumaan itse siitä,että haluaisi tatskan!!! olisihan mun silloin jo pitänyt nähdä merkit!!!ja kyllä näinkin,mä kysyin mieheltäni,että onko hän onnellinen,käsiä levitellen hän selitteli kuinka hän minua rakastaa,mikään ei ole pielessä…mutta samaan aikaan (melkein) hän yritti iskeä ystävääni!!!! minä myös kysyin häneltä monta kertaa,että onko hänellä tunteita ystävääni kohtaan,kielsi ja siis valehteli…nyt kun yritetään uudelleen mistä minä voin tietää ,milloin hän totta puhuu ja milloin ei!!!???
mistä tiedän,että kaikki tunteet ystävääni kohtaan häneltä olis loppu? olen jumalattoman katkera miestäni kohtaan,miksi hän niin ahkerasti piiritti kaveriani,jos hänet oltaisiin torjuttu??minulle sanotaan vaan,etteivät edes suudelleet…mistä minä voisin tietää….kun isäntä on ollut samaan aikaan niin etäinen???onko tämä vasta alkua,kertokaa saman kokeneet, onko pahin vasta edessä,täällähän on tarinoita ihmisten tosi elämästä,mistä mies on vaan lähtenyt,jättänyt vaimon ja lapset tostanoin vaan!!!pelkään,että se pommi rähähtää vielä niskaani…

Käyttäjä Joneka kirjoittanut 21.02.2007 klo 11:35

Hei!
Luin tuossa nämä sinun viestisi ja olen pahoillani että olet tuollaiseen törmännyt.

Toisaalta kuulostaa että miehelläsi on 30 kriisi ja voihan asiaan vaikuttaa myös se että olette olleet niin nuorista yhdessä joten ei niitä vakavia seurustelusuhteita ole ollut kummallakaan liiaksi.

Teillä on varmasti arki rutioitunutta kuten kaikilla pareilla jossain vaiheessa.
Ja se että olette menossa terapiaan niin on jo iso askel ja se että miehesi lähtee sinne niin kertoohan sekin hänen halustaan sinua kohtaan jotain.

Oletkos ajatellut että vosiit piristää teidän parisuhdettanne jotenkin? Onko teillä lapsia?

14 vuotta on pitkä aika, ajattelehan sitä.

Pakko sanoa että toisen on helppo neuvoa sillä itse törmään osaksi samoihin ongelmiin meidän parisuhteessa ja sitä on vasta takana 5v.

Entä jos kävisit kampaajalla? Ostaisi muutaman uuden vaatteen? Jotain niin että miehesi huomaa?

Se että onko miehesi ja ystäväsi suudelleet niin sen tietävät vain miehesi ja ystäväsi..
Millaiset ovat välit ystäväsi ja hänen miehen kesken?

Paljon kysymyksia tiedän..ja toivon todella että saat ajatuksiasi selviksi.
🙂🌻