No kuinka paljon näitä kohtalotovereita riittää tälläkin palstalla.
Itse olen aivan romuna, sillä mieheni paljasti maalis-huhtikuun vaihteessa löytäneensä " elämänsä rakkauden",
Tämä uusi rakkaus on ulkomaalainen ja he ovat tavanneet ja tutustuneet toisiinsa ½ vuoden aikana kaiken kaikkiaan n. 28 päivän aikana ja silti miehestäni tuntuu että on toinen samanlainen hyvä tyyppi kuin minä olen (meillä yhteistä elämää n 25 vuotta ja risat).
Olen kuulema tosi hyvä tyyppi, joka on ollut kateissa muutaman vuoden ja syystä tai toisesta tyyppi on tullut takaisin esiin.
Mieheni ei osaa oikein päättää kumman kanssa haluaisi viettää mahdollisen loppuelämänsä.
Olemme yhteistuumin tehneet eropaperit, jotka palautuivat käräjäoikeudelta viime viikolla ja harkinta-aika astui voimaan 16.6.06 alkaen.
Rakastan miestäni enkä tiedä mitä tehdä , kun tänään tuntuu siltä, että olen ainoa oikea nainen ja huomenna taas se ulkomaalainen on aikoa oikea ja kenties kolmantena päivän kumpikaan ei ole se oikea.
Viime viikolla keskustelumme yhteydessä tuli ilmi, että mieheni odottaa jommakumman meistä naisista tekevän ratkaisun , kun hän kuulema " tykkää" meistä molemmista yhtä paljon.
Tunnen olevani sekaisin kuin seinäkello, tänään tätä mieltä yhteiselämän jatkumisesta ja huomenna taas toista mieltä.
Asuntomme on välittäjän arvioima ja yhtenä päivänä olin mieltä, että lunastan mieheni ulos tästä ja jään 18 v poikamme kanssa tähän asumaan, toisena päivänä taas sitä mieltä, ettää myydäään koko huusholli ja kumpikin hankkii uuden asunnon, jossa opiskeleva poikamme voi asua.
Oho ,hoh, onpa rankkaa elää tunteiden varassa, jotka seikkailevat siellä sun täällä.Järjellä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa vai mitä.
Miten muut ovat tehneet tässä samassa tilanteessa??
Petetty -61 kirjoitti 26.06.2006 klo 22:11:
Hei,
Olen itse saanut juuri ennen juhannusta tietää,
että miehelläni on toinen nainen (avioliitto kestänyt 12v ja sitä ennen seurusteltu 2 v).😭 Hän ei halua jatkaa ja oli ensin antamassa minulle koko meidän omaisuuden,mutta viikon harkinta-ajan jälkeen ei ole enää kaikkea antamassa enkä itse edes ollut ottamassa.
Koin melkoisen järkytyksen, koska tämä asia valkeni minulle anoppilassa olessamme lomalla.
Tulin heti kotiin. Onneksi lapsi on jo aikuinen, vaikka asuu kotona. Olen hakenut kriisiapua ja nukahtamislääkkeet. Ei oikein ruoka maistu ja unohdan syödä sekä kaikkea muutakin. On päänsärkyä, sumeutta silmissä, sydämentykytystä, lihaskramppeja jne. ei ihan
stressioireet.
Olen toistaiseksi sairaslomalla, enkä aio edes
harkita töihin menoa ennen kun pystyn hillitsemään itseni ja päivittäiset itkukohtaukset 😭.
En tiedä kannattaako koskaan vain lasten takia
elää jotain kulissia, koska he vaistoavat ja lapset iän mukaan ymmärtävät asioita eri lailla.
Pitäisi alkaa huomenna vääntää tästä omaisuudesta jotain papereita. Hain eron, koska
en aio roikkua epätoivoisesti ihmisessä, joka ei ole luottamukseni arvoinen. Vielä en oikein
tiedä voimmeko olla jatkossa ystäviä.... Sehän
on aika paljon kiinni miehestäni...
Koskaan en tule enää sekoittamaan omaisuuttani
ja miehiä.....
Mutta kyllä me hei pärjätään, suomalaisella sisulla, jota naisilta ei ole puuttunut....
Toivon myös sinulle kuten kaikille muille voimia!🙂👍