Neuvoa mies haluaa keskustella 9 kuukautta tapahtuneesta ghostaaminen

Neuvoa mies haluaa keskustella 9 kuukautta tapahtuneesta ghostaaminen

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 29.03.2020 klo 10:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kirjoittanut 29.03.2020 klo 10:07

Kaipaisin hieman neuvoa ero tilanteessa. Olimme yhdessä pidemmän ajan ja kaikki näytti valoisalta. Yht’äkkiä mies katosi täysin yllättäen erään riitamme jälkeen ja sulku minut täysin ulos. Itse oli todella järkyttynyt tilanteesta ja hain siihen apua. Opettelin elämään asian kanssa, kun kolme kuukauden päästä erosta hän otti jälleen yhteyttä. Silloin kieltäydyin tapaamisesta ja keskustelusta, kun itsellä oli prosessi kesken. Siitä kolme kuukautta taas tämä mies otti yhteyttä. Lopulta hänelle sanoin, että ei kiitos. Jonka jälkeen häneltä tuli todella ala-arvoinen viesti minulle, jossa haukkui minut. Syytti narsistiksi ja kaiken maailman muita outoja diagnooseja laitteli viestiin. Syytti kaikesta. Suljin hänet sen jälkeen pois. Nyt taas kolme kuukautta tuosta hän ilmeistyi portailleni ja haluaa pyytää anteeksi kypsymätöntä käytöstään. En oikein tiedä, miten minun pitäisi tähän suhtautua. Minusta on outoa, että hän kaikesta huolimatta jatkuvasti ottaa yhteyttä ja, jos asiat eivät mene hänen toiveiden mukaan, niin silloin tulee kauhea paskaryöppy niskaan. Keskustelin hänen kanssaan hetken ja totesin, että tilanne on se, että olen oppinut elämään asian kanssa ja minulla ei ole siihen kauheasti enää lisättävää. en oikein tiedä, mitä hän hakee näillä yhteydenotoillaan ja mihin hän pyrkii niillä? 

Hänellä on myös uusi suhde, jossa nainen oli suuttunut, kun hän oli tullut luokseni ja tavannut minut. Nainen ei ollut puhunut hänelle kahteen päivään. En oikein tiedä, mitä tästä pitäisi oikeasti ajatella?

 

 

Käyttäjä Helmililja4 kirjoittanut 30.03.2020 klo 21:06

Kuulostaa että miehellä om jotain isoja omia ongelmia joita ei mahdollisesti itse tunnista ja pakenre niitä katoamalla. Kuulostaa myös että mies ei ehkä itse tunnista omaa toimintaanda ja sen vaikutusta sinuun. Jotain hyvin kipeää.

Hienoa että olet saanut apua itsellesi joka on auttanut eteenpäin. Ja tuntuu että olet yoimimut myös viisaasti. Nuohan on todella hämmentäviä tilanteita parisuhteessa. Itsekin olen vähän samantyyppisiä tai ainakin hämmentävää käynyt tai käymässä läpi ja olen myös ssanut itselleni ammttiapua.

Voimia Sinulle kovasti!

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2020 klo 15:26

Kiitos sanoistasi. En ehkä ymmärrä, minkä vuoksi hän vain palaa takaisin? Ja taas muka haluaa selvittää asioita kanssani. Hän kertoi, että on kuulemma käynyt psykoterapiassa, hypnoterapiassa sekä odottaa Kelan päätöstä saada psykoterapiaa Kelan tuella. Hyvä, että hakee apua, mutta silti en ymmärrä näitä jatkuvia yhteydenottoja. Hän on kuitenkin toisessa suhteessa, joten on todella omituista yrittää pakolla pitää yhteyttä minuun. Tämä hämmentää minua todella paljon. Uskon, että hän ei oikeasti ole kunnolla käsitellyt asioitaan ja asiat ovat vielä aivan sekaisin hänen osaltaan.

Saanko kysyä, mitä olet käynyt läpi?