Narsistin kohde

Narsistin kohde

Käyttäjä Syndrooma aloittanut aikaan 08.08.2017 klo 07:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Syndrooma kirjoittanut 08.08.2017 klo 07:21

Ei siinä mennyt kun 8 vuotta kun jaksoin elää ihmisen kanssa joka on narsisti. Lyömistä, huutamista/raivoomista ihan pienistäkin asioista. Lisäksi komentelua, manipulointia, ”olet huono ihminen”, ”tarviit taas uuden lääkkeen, tohon kun sulla ei järki juokse”. Ei seksiä moneen vuoteen, syy lihavuuteni.

Onko tuttua?

Jutellaan Narsismista ja siitä miten sellasesta ihmisestä pääsee eroon.

Itse pääsin eroon, muuttamalla niin kauas. Lisäksi estin kaikki yhteydenotto mahdollisuudet. Otti jatkuvasti yhteyttä sähköpostilla, tekstiviestillä. Ja nämä oli loukkaavia sillä kertoi uudesta parisuhteestaan ja kuinka hyvin heillä menee. Ihan kun mua oikeesti kiinnostaa?

Itse uudessa parisuhteessa. Ei ole kiva kun menneisyys kummittelee, mutta jotenkin sitä pitää jaksaa eteenpäin.

Käyttäjä Haavoittunut83 kirjoittanut 14.03.2018 klo 13:10

Syndrooma kirjoitti 8.8.2017 7:21

Ei siinä mennyt kun 8 vuotta kun jaksoin elää ihmisen kanssa joka on narsisti. Lyömistä, huutamista/raivoomista ihan pienistäkin asioista. Lisäksi komentelua, manipulointia, "olet huono ihminen", "tarviit taas uuden lääkkeen, tohon kun sulla ei järki juokse". Ei seksiä moneen vuoteen, syy lihavuuteni.

Onko tuttua?

Jutellaan Narsismista ja siitä miten sellasesta ihmisestä pääsee eroon.

Itse pääsin eroon, muuttamalla niin kauas. Lisäksi estin kaikki yhteydenotto mahdollisuudet. Otti jatkuvasti yhteyttä sähköpostilla, tekstiviestillä. Ja nämä oli loukkaavia sillä kertoi uudesta parisuhteestaan ja kuinka hyvin heillä menee. Ihan kun mua oikeesti kiinnostaa?

Itse uudessa parisuhteessa. Ei ole kiva kun menneisyys kummittelee, mutta jotenkin sitä pitää jaksaa eteenpäin.

Hei!
Olen itse ollut samanlaisessa suhteessa ja vuosi sitten lähdin suhteesta.
Yhäkin olen hajalla ja päivät ovat taistelua selviytymisestä. Tuntuu ettei mikään korjaa tätä oloa. Narsistimies tuhosi kokonaan itsetuntoni ja kärsin siitä joka ikinen päivä ;( Emme pidä mitään yhteyttä, mutta hänen hirveät sanansa huutavat yhä päässäni enkä osaa päästää niistä irti. Itsekin olen uudessa suhteessa ja olen miettinyt että kumpa olisin jo aikaisemmin osannut päästää irti tuosta hulluudesta, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Itselläkin menneisyys kummittelee joka päivä ja elämä on raskasta. Voi kun tulisi taas päivä kun tuntisin olevani taas normaali eheä itseni <3 Kuinka sinä voit nykyään?