Narsisti vai mikä?

Narsisti vai mikä?

Käyttäjä Pettynyt4 aloittanut aikaan 12.11.2018 klo 16:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pettynyt4 kirjoittanut 12.11.2018 klo 16:52

En tiedä edes mistä aloittaisi, pakko kuitenkin purkaa nää tunteet jonnekkin. Tapasin 3 vuotta sitten aivan ihanan miehen ja meillä oli todella ihanaa aikaa se 10 kuukautta ennen kuin muutettiin yhteen. Muuton jälkeen 4kk sujui ihanissa merkeissä kunnes yhtäkkiä mulle tuli outo ja kamala olo, ja miehen muutos alkoi pikkuhiljaa näkyä. Seksiä oli tuon 14kk aikana joka päivä, monta kertaa päivässä. Siitä se alkoi hiipumaan kerta viikkoon, kerta kahteen viikkoon, kerta kuukauteen ja lopulta loppui kokonaan! Seksitöntä kautta kesti reilu 6kk, kelpasi miehelle muutama suikkari tuon tauon aikana, mutta aina kun yritin sain vastaukseksi ei nyt. Toinen pahaa aavistava merkki oli kun mun toinen pieni pupu oli vielä leikkaamaton ja ärsyttävä tapaus hormoonien takia, uhkasi hän monet kerrat nirhata mun lemmikin. Aistin, että miehellä ei oo kaikki hyvin ja olin sata varma että seuraa etsitään muualta kun minä en kelpaa, niinpä aloitin salapoliisin työt ja ensimmäinen riita syntyi kun löysin iskurista miehen seksi-ilmoituksen ja samalla alastomansuomen missä status oli ”sinkku ja etsin seuraa” mies käytti aktiivisesti alastontasuomea ja teki jopa toisen snäpchät tilin samalla nimimerkillä missä esiintyi alastomassa. Tästä oli eka riita valmis. Tietenkin kaikki kiellettiin ja alastonkin oli ollut käytössö vaan muka vuonna 2014 kun hän oli sinkku vaikka sieltä näki milloin mies paikalla oli… Lopulta mies aneli anteeksi ja myönsi tehneensä väärin kun sanoin että mulle riittää, mä lähen nyt! Tää oli eka ja vika kerta kun mies on anellu mua jäämään riidan jälkeen. No hetki meniki hyvin tän episodin jälkeen, mutta eipä aikaakaan kun alastomaan ilmeistyi taas profiili ja mies oli koulussa lirkutellut monelle eri naiselle ja esittänyt sinkkua ja näin ollen saanut naiset kiinnostumaan hänestä. Niimpä alkoi salaa treffailu niin kahvilla kuin leffassakin käyntiä. Riitoja syntyi, mies käänsi asiat niin että kavereita saa nähdä eikä mun tarvi tietää hänen kavereista mitään! Tällä kertaa riidat päättyi siihen, että minä oikeasti koin olevani paha, pyysin anteeksi ja anelin jatkoa johon mies totesi että hänen täytyy miettiä mitä hän haluaa. Kuluu 2 päivää mulkuissa merkeissä mutta yhtäkkiä olenkik taas se maailman rakkain. No ei mennyt kauaa kun tuli uudet naiset, tällä kertaa valehdeltii että asutaan yksin, mies jää tästä kiinni ja sen jälkeen valehtelee ”me ollaan erottu, asun pelihuoneessa, ei päästä tästä kämpästä eroon ennen marraskuuta” ihan yhdessä siis oltiin… Sitten mies lähtee tallinnaan, kysyn miksi olet alkanut seuraamaan virolaista tyttöä että en tykkää että hengailet siellä jonkun kanssa niin, että hän tietää sun nimen ja haluaa follata sua instagramissa. No riita siitä taas syntyi ku tää saatanan lehmä ei luota mieheensä et anna hänen olla ja samalla tuli tekstari että hän nyt laittoi meidäm vuokranantajalle sähköpostia että asuntomme vapautuu syyskuussa koska häntä on nyt loukattu sillä että en luota. No ei hän tietenkään mitään ollut laittanut, keksi taas selitykset tästä gimmasta mitkä menin uskomaan ja pyytelemään anteeksi miksi en luottanut. No eipä mennyt montaa päivää kun huomaan että tää mies pitää yhtä tän virolaisen kanssa, viestittelee, soittelee, lupaa mennä hänen luokse ja miten hänellä on ikävä sitä ja pian saadaa olla muru yhdessä. Olivat ottaneet miljoona pusukuvaa mitä lähettelivät toisilleen ja ”pian taas ollaan yhdessä ja pussaillaan, meillä oli aika ihana yö” Tätä jatkui hetki. Virolainen nainen sitten kyllästyi tyhjiin lupauksiin, ja siihen että mun mies lopetti hänelle vastailun ja muuttui kylmäksi sitä kohtaan. Me käytiin miehen tahdosta ikeassa tän keissin jälkeen ennen kun mulle selvis totuus. Siinä vaiheessa kun totuus selvis mies taas vähätteli ”no anteeks et olin niin kännis et joku ämmä halus pussaa mua ja ottaa kuvan” vaikka hän itse tietoisesti selvinpäin suomessa yhteydenpitoa jatkoi. Miehen kaveri tai nykyäön ex kaveri sitten mulle näistä kertoi ja täräytin kaiken, ihan kaiken paskan esille mistä hän suuttui niin että uhkasi tappaa ja polttaa mun lemmikit jos otan hänen äitiinsä yhteyttä kysyäkseni, oletko kenties luvannut maksaa pojallesi mikrosoftin ohjelman mikä ihan vaan ”vahingossa” meni mun korttitiedoilla. Eipä ollu äiti tietonen. Minut haukutaan huoraksi, lehmäksi ja samanlaiseksi naiseksi kun kaikki muut. Hän otti mua riveleistä kiinni, paiskasi seinää vasten ja uhkasi lyödä mutta löikin täysiä seinää vasten just pari milliä mun kasvojen ohi niin että rystyset aukes. Seuraavana päivän mies ei edes muistanut että oli näin käynyt + uhannut tappaa ne lemmikit. Hän tais kyllä olla psykoosin vallassa että hyvinkin mahdollista että ei muista. Niimpä minä lähdin evakkoon lokakuun alussa ja nyt vihdoin marraskuun lopussa tää evakko päättyy ja hommasin oman asunnon. Meillä siis oli kk irtisanomisaika. Monesti yritin mieheltä kysyä, onko mitään tehtävissä, jutellaanko? En saanut vastausta hän vain pakeni tilannetta kavereille ja treeneihin. Ei edes sekään auttanut kun sanoin että nyt mulla ois kämppä kuin tehdään? Ei vastausta. Vasta lokakuun viiminenpäivä tulee viesti ”ymmärrän että haluat jatkaa eteenpäin, jään tähän meidän kämppään ja soitan vuokranantajalle tänään” Koittaa seuraava päivä kun mies haluaakin jutella ja ilmoittaa ”tänne tulee tänään näyttö, liian kallis pitää yksin” selitti samalla kuinka on vähän morkkis että mun kaltaselle ihmiselle tämmöset temput teki. Sanoi että harmittaa ja on ikävä mua ja pupuja ja loi uskoa että hän koittaa muuttua ja katsotaan muuton jälkeen kuinka meidän käy. Samalla on tinderit jo tulilla ja vastaukseks saan ”etin vain ootko sä jo siellä” Asutaan pienellä paikkakunnalla ja eikös se ollut sieltä pokannut jo mun kaverin kaverin. Näin eron jälkeen on itkenyt perääni ja halunnut nähdä, koska hän on mustasukkainen että minäkin olen nyt siellä tinderissä. Sovitaan että nähdään, no eipä kuulu miehestä taas mitään. Selityksen saan seuraavana päivänä mihin en vastaa koska olen lopen uupunut. samana päivänä tulee yöllä puoli 2 viesti ”et haluu et koodaan sulle, mut päätin et lähen kokonaa pois ***** nii saat muuton jälkee olla ihan rauhassa eikä tarvi enää nähä mua että oon siirtäny jo koulunki muualle. Siirtojahan ei noin vaan tehdä ja hän itse kirjoitti vuokrasopimuksen viikko sitten, eli jos lähtee menettää hirveät sakko rahat. Näinpä en usko hänen lähtemiseen, edes vanhemmille ollut puhunut lähtemisestä. Luulen että tän takana oli henkisen kiusan teko, tai se, että mies ois halunnu mun olevan silleen ”älä mee tai viet multa kaiken” Tämä mieshän ei koskaan alistu, joka riita mennyt niin että mun on pitänyt madella kun hän sairaasti manipuloi. Laitan sille viestiä että mulle riitti, meet estoon nii tulee viestiä ”anna mun kertoo mikä mulla on” 😐 Näin eron jälkeen nään hänen ex kaveriaan joka kysyy, kuin menee? Sanon että meillä molemmilla muutot vireillään johon tämä kaveri ”kuis ***** lainan käy ku sehän on sen omistusasunto. Valehteli siis kavereilleen että meidän vuokrakämppä on hänen omistusasunto, kuinka paljon hänellä on lainaa ja kuinka paljon sitä lyhentää. Mies on myös paljastunut seksuaalisista viesteistä muille miehille. Mikä tää voi olla, itseään hyväksymätön homo, narsisti patologinen valehtelija vai mikä? Kohtelee mus nykyisin kun ilmaa mutta kiusaa viesteillään vaikka uusi lelu onkin jo katottu valmiiksi. Haluaa kai pitää mut varalla/ jos musta hyötyis vielä jotain. Taustaa vielä sen verran että mies ei maksanut kun puolet vuokrasta, ajeli mun autolla välittämättä tarviinko sitä ite, minä hoidin laskut sekä ruuann ja olen työssäkäyvä opiskelija. Tällä hetkellä mies elää liiton rahoilla ja vaikka hän oli koko kesän töissä olihan silti pa. Rahankäyttö todella holtitonta ja paljon osamaksuja sekä moottoripyörä lainaa jäljellä. Ilman mua ei ois pärjänny, enkä tiedä kuin pärjää nyt. Kaikki huonekalutkin oli mun rahoilla ostettu. Muilla vastaavia kokemuksia tai vertaistukea? Mies edelleen antaa olettaa että ehkä joskus mutta musta toi on vaa kiusaamista ja sitä vanhan lelun varalla oloa ja jos sattuu jotain tarvitsemaan. Hirveän pitkät tekstit ja varmasti unohdin kertoa paljon muutakin oleellista. 😑❓