Narsisti esimiehenä

Narsisti esimiehenä

Käyttäjä Renaldo Moon aloittanut aikaan 20.09.2016 klo 09:28 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Renaldo Moon kirjoittanut 20.09.2016 klo 09:28

Hei taas! Osa muistaakin ehkä minut Puolison huono itsetunto-viestiketjun takaa. Nyt kun olen onnellisesti vapautunut ahdistavasta parisuhteesta ja pääsin unelmieni työhön, niin kuinka ollakaan esimieheni on pahemmanluokan narsisti.
Olen saanut kokea iskuyrityksiä ja lähentelyä, kieltäytymiseni jälkeen minun lomia olikin evätty. Tein 30päivää putkeen töitä. Minun yksityiselämääni puututaan, sillä asun työpaikan läheisyydessä. Minua myös arvostellaan heikoksi, sillä minulle kuulema on kerrottu, että tämä on työntäytteinen kesä. Ja jos en iltaisin vastaa kyseisen herran puheluihin, tulee viestiä ”sinä et ole enää sama onnellinen itsesi, kyllä _minä_ tunnen ihmiset”.

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 20.09.2016 klo 13:13

No eikö 30 päivän työputki ole jo sellainen asia, että pitäisi ottaa yhteyttä työsuojeluun. Ja pitääkö vapaa-aikana vastata esimiehen puheluihin? Kovin oudoilta nämä asiat tuntuvat ja särähtävät korvaan. Voihan esimiehesi narsisti olla, mutta asiallinen työilmapiiri on jokaisen oikeus ja siihen on keinot vaikuttaa luottamusmiehen ja työsuojelun kautta.

Käyttäjä Renaldo Moon kirjoittanut 20.09.2016 klo 14:03

Hehe no näimpä. Tiedänkin nuo kaikki lakisääteiset asiat. Haenkin nyt vertaistukea ja jälleen paikkaa jossa puhua anonyymisti.
Kaikki muut hommat on jo hoidossa, henkinen jaksaminen onkin sitten eri asia.

Käyttäjä PinkkiOranssi kirjoittanut 22.09.2016 klo 15:51

Onko pomosi työpaikkasi korkein mahdollinen esimies vai onko hänellä esimiestä, jolle voisi tehdä valitusta?

Miten olet jaksanut? Itse en varmaan uskaltaisi enää mennä töihin tuollaisen jälkeen.

Käyttäjä Renaldo Moon kirjoittanut 01.10.2016 klo 12:37

Hän on valitettavasti suhteellisen korkeassa asemassa ja tulee jossain vaiheessa siirtymään itse pääpomoksi 😟 huo nosti olen jaksanut mutta onneksi pian olen siirtymässä lomalle hetkeksi. Mutta jatko ahdistaa jo valmiiksi. Hän on saanut meidän korkeimman johdon pyöritettyä pikkusormensa ympärille, jopa palkanlaskijamme. Ja edelliset työntekijät ovat vaihtuneet tiuhaan, kun tämä pikkupomo on mustamaalannut henkilöitä ja keksinyt syitä potkuille.