naisen väkivaltaisuus
Olen reilusti yli kolmikymppinen mies.
Tapasin ihanan täydellisen naisen johon rakastuin.
Erosin lasteni äidistä, ja kaikki oli yhtä huumaa.
Meni vuosi kun aloin huomata merkit täydellisen kumppanini huonosta itsetunnosta. Sairaalloinen mustasukkaisuus, tekemisistäni, työstäni, menemisistäni, lapsistani. Väkivalta astui kuvaan
hieman myöhemmin, otin rakkaaltani ”turpaan” useita kertoja, yllä mainituista syistä vaikka oikeasti syytä ei ollut.
Hän kertoi että häntä olivat omat vanhemmat pahoinpidelleet kun hän oli lapsi.
Hän oli myös hyökännyt ex-miehensä kimppuun, mutta ei syytä ei minulle kertonut.
Kuristaminen, kynnen jäljet kaulassa, ahdistavat raivokohtaukset tulivat aina säännöllisesti, ja samoista asioista vaikka yritimme keskustella.
Hän myös hyökkäsi lasteni kimppuun ja haukkui heitä. Ravisteli silloin 10-vuotiasta poikaani. Rakkauden, täydellisen seksin, läheisyyden hyvän olon takia otin aina vastaan anteeksipyynnöt, ja elämä jatkui. Kunnes taas tuli seuraava kerta.
4 vuotta jaksoin, nyt olen yksin ja ahdistunut.
Rakastin häntä, rakastan ehkä edelleen, kaipaan, mutta en enään jaksanut. Hän oli sielunkumppani, ihojemme kosketus oli taikaa, seksielämämme kiihkeää ja intohimoista, uutta kokeilevaa.
Olimme onnellisia kun olimme kahden, mutta lapseni, kaverini, työni sekä muut parisuhteen ulkopuoliset asiat tekivät hänet sairaan mustasukkaiseksi, agressiiviseksi.
Kun sanoin että lähden, hän tuli päälleni keittiöveitsi kädessä, omien lastensa nähden, uhaten tappaa minut. Uskon että tein oikein kun lähdin, hän kokeili terapiaa, sai lääkkeitä, mutta asiat eivät muuttuneet. Jouduin jättämään elämäni naisen jonka ”sairaus” tuli esille ja paheni, syytökset minua kohtaan saivat pelkäämään sanojani, tekemisiäni, menemisiäni. Elin pelossa, miten hän reagoi tekemisiini, sanomisiini. Tästä aiheutui oravanpyörä että en saanut suutani auki, ja tilanne vain paheni.
Nyt on vain suuri kaipaus sitä ihanaa naista kohtaan johon rakastuin.
Olen yksin, omassa kodissa, talo myynnissä, kulissit murtuneet.
Peukalo vieläkin kipeä kun se murtui hänen hyökätessään kimppuuni juhlissa, joissa oli
satoja vieraita ja paljon työtuttujani.
Ikuisesti kannan kaulallani ja rinnassani hänen kynsiensä tekemiä arpia.
Mieltäni kalvaa epäilys siitä teinkö oikein, olisiko pitänyt yrittää, jatkaa, odottaa muutosta?
Hakea yhdessä apua?
Tiedostin että uusioperhe vaatii paljon, mutta ei kaikkea voi jaksaa ja antaa anteeksi.
En minäkään varmasti täydellinen ollut, mutta olin uskollinen, rakastunut, halusin olla hyvä hänelle, halusin kaikkien hyvää unohtamatta omia lapsiani, joille isän kuuluu antaa aikaa.