Elämä järkkyy… kaikki menettää merkityksensä…kyllä puhun nyt petetyksi tulemisesta.
Mieheni oli viikonloppua viettämässä ystäviensä kansssa eräillä festareilla. Pitkin viikonvaihdetta kirjoitteli ja soitteli ikääväänsä ja kertoi mitä pikku juttuja olivat puuhailleet. Kun kotiutui, oli niin rakastunut, ettei tuntunut saavan minusta tarpeekseen ollenkaan. Joku olisi voinut tyytyä siihen, mutta tuo outo käytös herätti epäilykset ja mitä löysinkään kurkistettuani hänen puhelimeensa. Ihania hempeitä viestejä toiselle naiselle jonka oli kohdannut samaisilla festareilla. Nainen oli muuten hänkin varattu.
Ei voi kun ihmetellä miten vähän parisuhdetta todellisuudessa arvostetaan. Luottamus minkä pohjalle keikki perustuu on nyt poissa. Miten voin jatkaa elämää tästä. Sattuu niin paljon, että en osaa edes kuvailla. Lapset pitäis hoitaa, mutta kun ei tahdo tulla itkusta loppua😭
Soitin sille naiselle ja kysyin mikä on homman nimi. En tiedä teinkö tyhmästi…toisaalta olisin voinut soittaa vaikka hänen miehelleen, mutta olisiko se mun tuskaani vähentäny. Nyt ainakin tiedän etten riitä miehelleni tällaisena vaan hän haluaa jotain muuta, parempaa, kauniimpaa, mukavampaa…
Olen niin maassa….ikuinen kakkonen, johon ohikulkijat pyyhkivät jalkansa.
Mitä minä teen? Mitä minä teen? En jaksa edes ajatella enää…😭