näinkö se päättyy....
vaimoni jäi kiinni pettämisestä n.3 vuotta sitten 2 erimiehen kanssa.olemme olleet yhdessä 20 vuotta josta naimisissa 13v.meillä on 3 lasta.
vaimoni haki eroa silloin kun ei ollut vielä jäänyt kiinni,maailmani romahti tuolloin koska en osannut aavistaa mitään.mietin vain että miksi,mitä olen tehnyt väärin.kiinnijäämisen jälkeen hän perusteli eroa ettei se ole oikein mitä hän on tehnyt minulle.kyllä,siinä hän oli aivan oikeassa.
minä lupasin antaa anteeksi kaikki nämä töppäilyt vaikka sisälle sattui kovaa ja sanoin että meidän pitää puhua enemmän.tuli saman vuoden loppusyksy ja ajattelin että nyt ei ole taaskaan kaikki kohdallaan…..tuli ilmi että syksyn aikana taas 2 miestä….menetin itseni täysin ja epätoivoissani viinahuuruissa biletysillan jälkeen yritin itsaria.onneksi selvisin siitä.
tämän jälkeen vaimoni sanoi että haluaa jatkaa kanssani yhdessä ja kertoi että hän ei tiennyt mitä teki niiden miehien kanssa. tietenkin olin onnessani(vaikka takaraivossa jyskytti kaikki teot) että saadaan kaikki paska selän taakse ja voimme jatkaa normaalia elämää.puhuimme paljon varmaan enemmän kuin 5 vuoteen yhteensä mikä helpotti paljon.oli hellyyttä ja kaikki meni muutenkin hyvin.
tänä vuonna toukokuussa hän kertoi minulle taas aivan yllättäen ettei pysty elämään parisuhteessa…..olin että WHAT mitä taas….
kesä tuli ja meni.tuli joulukuu ja hän alkoi viihtymään koneella enemmän ja enemmän.lapset ihmetteli että äiti ei tee muuta kun on koneella ja facebookissa….
lähti bilettämään ja kotiin tullessaan miesten vyö mukana….kyselin että kenen sanoi vaan ettei muista kai taksista tarttunut mukaan…..eilen jäi kiinni että hänellä on ihastus ja sen kanssa viestitellyt aikas intiimejä viestejä joista myös meidän vanhin lapsi tietää koska oli nähnyt ne……nyt sanoi että haluaa eron koska hänellä ei ole tunteita minua kohtaan ei hän muuten näin tekisi.
olen aivan rikki,poikki,katki.olen tehnyt hänen eteen kaikki.yrittänyt että hänellä olisi helpompaa.tehnyt kotityöt,maksanut laskut,tuonut silloin tällöin pieniä lahjoja piristämään,hellinyt,kehunnut…mutta mikään ei riitä.
ainut virhe mitä olen suhteessamme tehnyt kun olen hoitanut raha-asioitamme (joita olen hoitanut yksin)on että jollei meillä ole riittänyt rahaa ruokaan olen ottanut velkaa lisää siitä kertomatta vaimolle. koska raha-asioista ei pysty hänen kanssa keskustelemaan.olen vain halunnut että hänellä ja lapsilla olisi hyvin…..onko pettäminen hänen puolestaan kosto tähän asiaan……
no nyt on talo myynnissä ja olen ehdottanut hänelle että kun saadaan velat pois voitaisiin aloittaa ”puhtaalta”pöydältä.muutettaisi yhdessä pois ja katseltaisi 4-5 kuukautta heräisikö hänellä vielä tunteita…jollei niin sitten nostaisin kädet pystyyn että kaikki on tehty…tehtäisi yhdessä perheenä joku reissu…..sanoi vaan että se olisi itsensä pettämistä…..
kysyn vaan että mitä niin pahaa olen tehnyt ansaitsekseni tällaista onko kaikki syy
minussa.mitä olen tehnyt väärin.kaikesta huolimatta RAKASTAN vaimoani siltikin,en tiedä mitä teen tuntuu että pää räjähtää……