Mustasukkaisuutta

Mustasukkaisuutta

Käyttäjä shp82 aloittanut aikaan 20.07.2007 klo 14:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä shp82 kirjoittanut 20.07.2007 klo 14:04

Olen mustasukkanen, veljestä kun sillä on tyttöystävä.
Pelkään kadottavani veljeni, jonka kanssa on puuhailtu paljon kaikkee ja nyt siinä on toinen ihminen joka on tärkee veljelle. Ymmärrän kyllä, että sisko jää toiselle sijalle, kun seurustelee.
Mut mun ongelma onkin se, että vertailen itteäni siihen tyttöystävään, en tiedä miksi on näin, ehkä mä yritän olla yhtä paljon läsnä veljen elämässä. Musta tuntuu että aiheutan jonkun kilpailu tilanteen, omassa päässäni. Tästä yrittäisin päästä eroon. Mut se on vaikeeta.
Musta tuntuu, että tästä mustasukkasuudesta on tulos mul ongelma.
Joka todella äsrsyttää mua. En haluis ol mustasukkanen, toivon veljelle vaan kaikkee hyvää.
Veli on nyt armeijassa ja tulee lomille viikonlopuksi, jospa ehtisin jutel veljen kans enemmän. Mut sen tyttöystävä varmasti ”asuu” meillä ja mä pelkään että tulee taas kilpailutilanne, mä oon huomannu, et pelkään jääväni tyttöystävän varjoon, vaik ei mun sellasta tarttis pelätä.
Koitan järjellä hallita tilannetta, mut ei se aina onnistu.
Mä oon aikuinen ihminen, eikä mun kuulus olla mustasukkanen.
Kun tulee semmonen mustasukkasuus kohtaus, meen yleensä pois tilanteesta, lähen toiseen huoneeseen tms.
Pahinta on se vertailu, olenko yhtä kaunis, yhtä hyvin pukeutuva.
Kelpaanko mä, mikä mä oon nykyään veljen elämässä.
En tiedä kuulostaako tää ihan hullulta😑❓

Käyttäjä pajukukka kirjoittanut 13.08.2007 klo 14:21

🙂🌻Hei koeta löytää ystävyys tuohon veljesi tyttöystävään, se kantaa myöhemminkin😉