Mustasukkaisuutta ja kyttäämistä
Muutin mieheni luokse asumaan nyt keväällä. Yhteiselo on sujunut pääasiassa hyvin, olemme onnellisia yhdessä 🙂 On kuitenkin eräs asia, mikä hiertää yhteiseloamme: minun mustasukkaisuuteni ja kyttäämiseni. Tähän ei siis edes ole mitään syytä.
Käytännössä tämä ilmenee niin, että seuraan, mitä mieheni kirjoittelee erillaisille foorumeille. Joskus näistä teksteistä syntyykin sitten pahaa mieltä. Kun kerron, mitä olen löytänyt, tottakai syntyy riitaa. Minä olen mennyt tunkeutumaan toisen henkilökohtaiselle alueelle ja kyttäämään hänen nettikirjoituksiaan.
Alussa mustasukkaisuus oli pahempaa, nyt luottamuksen myötä helpottanut. Kaksi vuotta olemme olleet pian yhdessä, mutta silti minun vainoharhaisuuteni välillä onnistuvat pilaamaan muuten niin hyvin sujuvan yhteiselon.
Olen tästä hyvin vihainen ja pettynyt itsekin. Aiemmissa ihmissuhteissa olen kokenut hyväksikäyttöä, pettämistä ja seksuaalista väkivaltaakin.. On ollut vaikea rakentaa eheä itsensä ja yrittää luottaa ihmisiin. Nykyinen mieheni onkin ainoa, johon olen voinut luottaa. Kuitenkin sitten tulee näitä vainoharhaisuuskohtauksia… Tänään viimeksi sattui jälleen kyseinen välikohtaus kun onnistuin taas urkkimaan hänen tekstejään. Viime kerralla kun tällaisesta oli riitaa, mieheni sanoi, että saa luvan jäädä viimeiseksi. Jotenkin vain pelkään että tämä oli viimeinen niitti😭
Olen aiemminkin kirjoittanut tästä samasta asiasta tänne. Olen vain jotenkin epätoivoinen ja haluaisin tietää, mitä itse voisin tehdä asioiden parantamiseksi… Ehkä nykytilannetta raastaa sekin, ettei minulla ole ystäviä ja nykyinen työ tahtoo viedä voimat niin henkisesti kuin fyysisestikin… Jotain mahdollisuuksia olisi päästä muualle töihin ja tutustua uusiin ihmisiin… Pelkään vain että tätä menoa tulee romahdus ☹️ Niin kävi syksyllä 2008 kun ajoin itseni loppuun ja masennukseen, päädyin lopulta sairaalaan…