Mustasukkaisuus ja stalkkaus

Mustasukkaisuus ja stalkkaus

Käyttäjä Unforgettable aloittanut aikaan 04.06.2018 klo 00:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Unforgettable kirjoittanut 04.06.2018 klo 00:56

Olen seurustellut vuoden verran mieheni kanssa. Mieheni ottaa minut aina huomioon ja kehuu minua.
Noin kuukausi sitten minulle iski hänestä järjetön mustasukkaisuus yhtäkkiä, ilman mitään syytä.
Tämän jälkeen alkoi mieheni stalkkaus. Olen stalkannut häntä instagramissa ja muissa sosiaalisenmedian sovelluksissa järkyttävästi.
Kyttään kenen kuvista hän tykkää ja tästä on syntynyt suuri poru ja monta paniikkikohtausta kun olen huomannut että hän on tykännyt jonkun vähäpukeisen naisen kuvista. Miehelleni olen tästä suoraan sanonut itkien ja paniikkikohtauksen vallassa. Hän on lohduttanut ja ymmärtänyt minua. Itken hänelle kuinka minun pitäisi olla kuvien naisten näköinen että hän oikeasti tykkäisi minusta.

Olen niin sekaisin tunteideni kanssa että tätäkin on hyvin vaikea kirjottaa.
Luotan mieheeni ja siihen että hän ei mene minua pettämään.
En luota taas siihen että olen oikeasti hänen mielestä kaunis, seksikäs yms.. Eli kaikki johtuukin vain omasta heikosta(?) itsetunnosta, kun epäilen tälläisiä.
Tätä ennen minulla on ollut todella hyvä itsetunto.
Mitenkä se voi yhtäkkiä murtua näin pahasti ?

Puhumme mieheni kanssa tästä todella avoimesti. Hän tukee minua koko ajan ja yrittää parhaansa mukaan auttaa.
Kuitenkin aina menen itse kiusaamaan itseäni ja stalkkaamaan ja valittamaan hänelle turhista asioista.
Ihmettelen kuinkakohan kauan hän vielä kestää tätä..
Miten saan tämän turhanpäiväisen stalkkauksen loppumaan ja miten saan nostettua itsetuntoani takaisin.. ?

Käyttäjä Brintellix kirjoittanut 27.06.2018 klo 10:55

Mitä jos stalkkaat aiheesta? En mä ainakaan tykkää et mun mies tykkäilee naisten kuvista eikä hänkään myös minä näin teen. Meillä siinä menee jokin raja koska jollain tavalla se tpoista ahistaisi tai loukkaisi.