Muita, joiden mies pettänyt kerran? (ei siis suhdetta)

Muita, joiden mies pettänyt kerran? (ei siis suhdetta)

Käyttäjä Säpäle aloittanut aikaan 22.08.2014 klo 09:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Säpäle kirjoittanut 22.08.2014 klo 09:37

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 8 vuotta. Noin puoli vuotta sitten olin työmatkalla viikonlopun ja takaisin tultuani minulla oli outo tunne , että jotain oli vialla. Mies kertoi oman työnsä olevan sellaisessa vaiheessa, että stressasi työtänsä, mutta aavistelin silti jotain muuta. Aloin nähdä unia. En kasvoja, pelkkää puhetta. Joku puhui minulle unessani ja kertoi mieheni pettäneen minua. Heräsin yöllä itkien, mieheni heräsi myös. Kerroin vain nähneeni painajaista. En tiedä, miksi en kertonut asiasta, unen laatu oli jotenkin niin erilainen, ”informatiivinen”, tosi. Seuraavana ja sitä seuraavana yönä näin samaa unta. Heräsin taas molemmilla kerroilla. Neljäntenä yönä, samassa unessa, kysyin puhujalta miksi hän tekee näin, miksi kertoo minulle tällaisia asioita.?! Vastaus; että et särkyisi kun kuulet asiasta, ettet hajoa ihan kokonaan, ettei sokki ole niin iso. Näin unia vielä useita ja aloin tottua niihin. En herännyt enää yöllä.

Meidän suhteemme oli aina ollut hyvä. Puhuimme paljon, hellimme toisiamme joka päivä, rakastelimme vähimmilläänkin varmasti 3-4 krt viikossa. Ja sitten tulee sähköposti, jossa puolituttu nainen selittää pahoitellen ja anteeksipyydellen pettäneensä omaa miestään minun mieheni kanssa, tuona viikonloppuna kun olen pois. Mies ei tahdo ensin myöntää asiaa, mutta myöntää viimein. Olen tyyni kuin peilityyni vesi. Tiesin tämän, minua on valmisteltu ja kerronkin asiasta miehelleni. SItten tulee sokki, raivo, epäusko.. Mikä meillä muka oli vikana? Olin aivan täysin rakastunut mieheeni, kaikki oli hyvin, oli rakkautta oli hellyyttä ja seksiä. Ei kuulemma mikään, nainen tarjosi itseään ja hän otti tilaisuudesta vaarin. Seksi oli kuulemma huonoa, hän ei tullut eikä tullut nainenkaan (tämän vahvisti myös nainen) ja mies tajusi kuulemma heti minkä paskan jutun hän oli tehnyt ja katui syvästi. Raivosin, syljin sanoja ja mietin kaikki mahdolliset loukkaukset mitä pystyin. Mies raivosi naiselle, ihan kuin olisi itse syytön tilanteeseen. Minä en kyennyt naiselle raivoamaan.Katselin hänen kuvaansa netistä ja totesin, että kaunis on ja kovin nuori. Kaikkea mitä minä en ole.

Päätimme jatkaa. Mies lupasi ettei koskaan tule enää tällaista. Vannoo rakastavansa. Hellii joka ilta, halii, rakastelee, puhuu kuin ennenkin. Ja kaikki on kuin ennenkin.. Melkein. Edellinen suhteeni päättyi kun mies petti. En silloinkaan tiennyt minkään olevan vialla. Ehkä minussa on jokin vika jota en vain itse tajua? Vuodatin edellisen suhteeni tarinan miehelleni jo alkuvaiheessa ja hän tiesi miten rikki olin jo siitä. Miten ihminen voi loukata toista niin pahoin, jos sanoo että rakastaa??

En ole puhunut asiasta kellekään. Tiedän mitä ystäväni sanoisivat; jätä se. Mutta kun minä rakastan vieläkin. Niin kauan kuin rakastan, olen valmis ottamaan riskin, että hän särkee minut ehkä joskus uudestaan, kuin että annan nyt heti periksi ja mietin, olisimmeko selvinneet. Puhuimme asiasta mieheni kanssa aluksi muutamia viikkoja. Sen jälkeen hän ei halunnut enää puhua, miksi kuulemma aukoa haavoja. Minua ärsyttää että hän latelee ehtoja puhumiselle. Minä haluan vatvoa asioita, haluan käydä niitä uudelleen ja uudelleen läpi. Ja samalla mietin, Miksi?? Miksi en osaa vain päästää irti ja antaa olla. Jos kerran olemme päättäneet jatkaa, minun pitäisi antaa olla.

Siksipä kirjoitan nyt tänne, etsin kohtalotovereita, apua. Pelkään että kaikesta vahvuudestani huolimatta en pian jaksakaan. Toisaalta minulla on suojattu olo, minusta huolehditaan, kuka se sitten olikin joka minut asiaan valmisteli unessani…

Käyttäjä purppuraenkeli kirjoittanut 12.09.2014 klo 16:05

Ruusut menivät roskikseen tai naapurin rouvalle. MIKÄÄN anteeksipyyntö ei riittänyt koska sama ralli jatkui aina vaan pahempana. Ensimmäinen asia jo heti ensimmäisen anteeksipyynnön jälkeen olisi ollut "en anna". ja piste.
Olen sitä mieltä kuitenkin että jokainen meistä tekee virheitä eikä kompuroivaa ihmistä saa töniä.
Pettämistä harrastavat ihmiset ovat mielestäni kadottaneet kontrollin elämäänsä ja yhtä hyvin voin olla itse syyllinen. Pitäkäämme siis parempaa huolta rakkaistamme. ☺️❤️☺️

Käyttäjä Säpäle2 kirjoittanut 26.10.2014 klo 15:42

Minun mieheni ei asiasta halua enää puhua. Tuntuu että minut on jätetty selviämään asiasta yksin ja siitä on tullut minun ongelmani. Mies ei ymmärrä miksi jauhaa asiasta joka on ollutta ja mennyttä ja jota hän ei halua muistaa. No minäkö haluaisin?!?! Minulla ei ole ketään kenelle puhua,koitan käsitellä asiaa pääni sisällä yksin. Välillä on hyviä ajanjaksoja jolloin saatan unohtaa asian hetkeksi,mutta välillä uppoaa jonnekin niin syvälle tuskaan ja epätoivoon,ettei tiedä miten rämpisi pois. Vihaan tuota toista naista, varattu hänkin. Millaisia ihmisiä tämä maailma on kasvattanut? !? En KOSKAAN tekisi mitään vastaavaa kenellekään,saati rakastamalleni ihmiselle.
Aika näyttää mihin tieni vie. Koitan nauttia elämästäni ja ikäänkuin eriyttää miehen siltä osin etten eläisi vain rakkaudelle. Minä olen muutakin kuin vaimo.Koitan etsiä itselleni onnen aiheita muualtakin.

Käyttäjä Seeluska kirjoittanut 23.03.2019 klo 02:22

Hei.

Löysin tämän ketjun, ja tämä on itselleni hyvin ajankohtainen. Olisi kiinnostavaa kuulla mitä teille kuuluu? Pääsittekö yli kumppaninne pettämisestä? Jatkuuko parisuhteenne vielä pettäneen puolison kanssa?

Meillä tilanne se, että mies jäi kiinni vuosi sitten tapahtuneesta pettämisestä. Petti minua kerran, humalassa, nuoren työkaverinsa kanssa. Harrastivat seksiä. Olemme oleet mieheni kanssa jo 15 vuotta yhdessä ja meillä on lapsia. Olen ihan pihalla; mitä teen?! Osa minusta haluaa erota, enkä edes näe mitään muuta vaihtoehtoa! Toinen osa haluaisi antaa anteeksi ja päästä yli tapahtuneesta, mutta en todella tiedä miten se onnistuu. Olen niin oettynyt ha loukkaantunut ja surullinen siitä mitä mieheni teki 😞. En olisi ikinä uskonut että hän pettäisi. Hän katuu tekoaan.