Muita, joiden entinen tai nykyinen saa raivokohtauksia?
Kiinnostaisi tietää, onko täällä kohtalontovereita? Otsikko sen jo kertookin. Eli mieheni (reipas 30 vee) saa n. Parin kuukauden välein aivan hirvittäviä raivareita ja kontrolli katoaa AIVAN täysin. Hän suuttuu silmittömästi jostakin sanomastani ja silloin sirkus lähtee käyntiin. Pahimmillaan tavaroita potkitaan ja heitellään rikki. Sotketaan seiniä ja lattioita jollain elintarvikkeella. Hän on myös alkanut kirkumaan ja kieriskelemään maassa, sekä repimään itseltään hiuksia päästä/hakkaa päätään seinään. Hän kirkuu ja huutaa äänensä käheäksi, uhkailee itsemurhalla, tulee niin lähelle huutamaan ja haukkumaan minua että sylki lentää kasvoille. Korvaan koskee kun desibelit sen verran korkeella. Hän haukkuu mut aivan äärettömän pahasti tunnekylmäksi, mielisairaaksi, pelottavaksi tms hulluksi.. ja tähän käytökseen ei ihan kauhean paljon minulta vaadita. En tiedä mitä teen koko ajan väärin mutta hän sanoo vian olevan minussa. Tätä on jatkunut jo useita vuosia. Luulen, etten arvosta häntä kauheasti enää yllämainittujen asioiden johdosta. Saattaa vaikuttaa omaan käyttäytymiseeni myös..
Sitten tämmösen raivarin jälkeen hän sanoo että rakastaa mua eikä halua erota. On aika puulla päähän lyöty olo joka kerran jälkeen. Ensin hän manaa mut alimpaan he*vettiin ja sitten vannoo rakkauttaan.
Ootteko saaneet tämmöstä käytöstä loppumaan vai onko vain lähdettävä suhteesta?