Miten tästä eteenpäin
Sain viimeviikolla selville että mieheni on jälleen kerran pettänyt tekemänsä lupauksen olla rehellinen.
Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa.
Paljastui että hänen toiminimi on jo viime syksynä haettu konkurssiin ja nyt selvitetään meidän omaisuutta…meillä kolme lasta ja yhteistä omaisuutta. Ei kuitenkaan ilmeisesti tarpeeksi velkojille mutta ehkä pesänselvittäjälle joka asiaa hoitaa ja kyllä päältä palkkionsa ottaa.
Samalla paljastui muitakin hoitamattomia asioita ja kaikista pahin petos..hän on systemaattisesti polttanut ja hävittänyt minun postit. Siitä seurauksena oli ulosotto pidättänyt palkasta saatavansa. Ei ollut iso summa mutta se järkytys että tällaista tapahtuu sinun tietämättäsi. Tunnen itseni tosi typeräksi ja väsyneeksi.
No..mieshän sai ”kohtauksen” kun tajusi että oli vaihteeksi jäänyt tekosistaan kiinni. Nyt hän on hoidossa ja lääkärit tekevä diagnoosia…ilmeisesti virallinen tulee olemaan kaksisuuntainen mielialahäiriö rinnalla narsistin piirteet.
No tämä tietenkin selittää monta asiaa mutta en pysty mitenkään antamaan anteeksi ja tukemaan sairastunutta. Hän on jo aiemmin kaksi kertaa jättänyt masennushoidot kesken..no näin jälkiviisaana manian iskettyä vauhtia päälle. Kuitenkin terveitäkin jaksoja on täynyt olla ja asioista on keskusteltu.
Olen saanut monta kuittausta että miehethän ovat tuollaisia kun tapahtuu asioita jotka ovat hankalia hoitaa ja käsitellä. Pää pensaaseen…
Nyt yritän pitää itseni jollakin tavalla kasassa ja siivota jälkiä ja pelastaa mitä pelastettavissa enää on. Onneksi lapset on tosi ihania ja heidän kanssa voi jakaa asioita ja keskustella mitä he haluaisivat tulevaisuudelta. Olin jo todella tiputamassa hanskoja ja ajattelin että menkööt kaikki, mutta sitten iski huoli lasten tulevaisuudesta. Minun on pakko jaksaa hoitaa ja yrittää järjestää asioita niin että lasten tulevaisuus ole kokonaan tuhoon tuomittu. Olen turhautunut ja vihainen koska taas kerran siivoilen sotkut mieheni jäljiltä. Viiimeksi hänen töpeksittyään raha-asioita sanoin että seuraava kerta on viimeinen, mutta nyt näyttää siltä että tässä sotkussa ei ole edes varaa erota… ironista kyllä.