Miten saan miehen keskustelemaan kanssani

Miten saan miehen keskustelemaan kanssani

Käyttäjä Kinuzki aloittanut aikaan 25.06.2007 klo 17:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kinuzki kirjoittanut 25.06.2007 klo 17:52

Hei,
miehen kanssa pitäisi keskustella ja vakavasti, mutta miten saan hänet siihen tilaan?????

Mä en jaksa enään tätä joka viikonloppuista viinan juomista ja seksinettii, jota hän tekee keskellä kirkasta päivääkin ja kun kerran yllätin niin pirun kiukkuiseksi tuli, että mitä sä aina käyt kyttäämässä vastasi mies kun sanoin, etten tykkää tollaisesta ( kuvasi itteensä webbikameralla)

lapsetkin voivat yllättää, mutta so what….

Hän ei mielestäni ole muusta kiinnostunut, kuin siittä et tuo rahaa taloon ja se siinä sitten.
laskut maksaa jne….Perhe ja lapset tuntuvat olevan hälle kuin pallo jalassa. Kavereillekin sanonut, että kun sais noi (veren) rahanimijät katoamaan lopullisesti??????? En ymmärrä olemmeko hälle noin vastenmielistä sakkii……

Viikonloppunakin söimme ja hän poltti lihat grilliin, kun en ollut laittanut ajoissa astianpesukonetta päälle ja jouduimme odottamaan astioita,( käsin kun en pese….)Vihdoin sain ruuat pöytään hän söi ruokansa ja lähti pöydästä mitään sanomatta koko aikana, kertaakaan ei osallistunut lasten kinoihin yms. me muut jatkoimme syömistä ja sen jälkeen löysin hänet sieltä webbiseksistä…..

Edellis viikonloppuna retuutti lasteamme 6v niin ,että hän sai kolme naarmua kasvoihin ja korvat ihan punaiset, kun isi oli vetänyt niistä. Sen jälkeen lapset ovatkin toivoneet, ettei isi tulisi työstä kotiin ollenkaan ja aina sanoneet, taas se juo, lähetään mammalle….

13-vuoden aikana olen itse saanut nyrkistä kolme kertaa ja keskimmäinen kaksi ja vanhin kerran väkivaltaista kohtelua. Muuten se onkin naljailua ja sanallista halveksuntaa, mikä oikeesti koskee kaksi kertaa enemmän….

Mulle hän ei puhu ei pukahda saati vastaa… en oikeesti tie mitä miehen päässä liikkuu.Seksielämämme on olematonta säälistä annan kerran kuussa, jos väkisin vonkaa…Tähän ovat vaikuttaneet ainakin mun osaltani ne alituiset seksinettihommat ja seksi-juttujen imppaamiset, 🙄 sekä huorilla käynnit…..

3-vuotta sitten olisin eronnut, mies uhkaamalla sai minut jäämään…..Tiedän, että lähteä pitäisi, en uskalla, enkä tie mihin ja miten ja milloin….

Käyttäjä matkalainen kirjoittanut 25.06.2007 klo 19:08

moi Kinuzki,
kuulostaa pahalta sun elämäntilanteesi! Kysyt, miten saat miehesi keskusteleen kanssasi.
Kirjoituksesi perusteella arvelen, ettet muulla kun sillä, että pistät töpinäksi ja lähdet lasten kanssa siitä. Ehkä hän sitten lähtösi jälkeen on valmis keskusteleen, jos ylipäänsä.

Lähtö on vaikeaa, tiedän sen omasta kokemuksestani. Pelottaakin varmaan. Mutta voihan ensin käydä kyselemässä neuvoja jostain viralliselta taholta ja ottaa selvää, mihin siitä voi mennä ja miten, siis suunnitella ennakolta ensimmäiset konkreettiset askeleet,( Asunto, toimeentulo ym. )

Kun sitten tiedät, miten käytännössä toimia, niin se eroaminen ei enää ehkä tuntuisi niin vaikealta.

Jos miehesi ei piittaa sinusta ja lapsistanne, niin miksi siis jatkaa. Lapsesi kärsivät myöskin tilanteesta. Ero saattaisi olla teille kaikille helpotus.

Rohkeutta ja voimaa sinulle🙂🌻

Käyttäjä Äitiliini63 kirjoittanut 25.06.2007 klo 20:40

En voi muuta todeta kuin että ihme kun jaksat tuollaista elämää!!!Mun ex halveksi mua,ei muistanut merkkipäivinä eikä tehnyt kotitöitä,oli hirveän mustasukkainen kyttääjä.Jaksoin 20 vuotta,sitten lähdin!
Mieti,onko lapsille oikein tuollainen käytös!Käy vaikka ammtti-ihmisten kanssa juttelemassa tilanteesta.Tarvitset nyt apua,että pääset omille jaloillesi ja voit alkaa elämään ihmisarvoista elämää.En takuula antais edes säälistä tuollaiselle miehelle:o Nainen,ota järki käteen ja lähde vielä kun olet noinkin järjissäsi!

Käyttäjä Minney kirjoittanut 26.06.2007 klo 10:29

Hei Kinuzki! Olen kyllä samaa mieltä matkalaisen kanssa, että kyllä sinun kannattaa alkaa valmistelemaan lähtöäsi. Arvosta itseäsi ja lapsiasi niin paljon, että et suostu enää kohteluun, jota mieheltäsi saatte koko muu perhe!!!
Jos rakastaa toista, niin ei käyttäydy miehesi lailla, senhän sanoo järkikin. Joskus sitä järjen ääntä ei vaan itse kuule ja silloin on hyvä jos joku muu sanoo sen.
Lähteminen voi olla vaikeaa, mutta on taatusti helpompaa elää ilman tuollaista miestä, kuin hänen kanssaan.
Ja ehkäpä hän tajuaa menetyksensä myöhemmin ja muuttuu/ haluaa korjata käytöstänsä, mutta jos ei, niin ompahan on menetyksensä🤕!
Nämä ovat taas näitä minun ajatuksiani ja mielipiteitä, mutta en voi sietää, kun mies kohtelee vaimoansa/lapsiansa noin huonosti......johtunee omista huonoista kokemuksista.

Ollapa iso talo jossain syrjässä, niin sinne perustaisin "ponnahduslaudan" kaikille, joiden on päästävä alkuun uudelleen, kun miehet ovat kaltoin kohdelleet🙂

Voimia sinulle ja lapsillesi Kinuzki🙂👍
ja kerrohan kuinka asiat etenee!🙂🌻🙂👍

Käyttäjä pajukukka kirjoittanut 27.06.2007 klo 23:07

🙂🌻 Turvakoti antaisi ensisuojan ja sieltä kautta uuden elämän alkuun. Jokaisella meistä on oikeus onnelliseen elämään. Kun sun kirjoitustasi luki, ei voi kuin ihmetellä kuinka jaksat. Voimia sinulle🙂🌻, ota askel uuteen ja parempaan omaan elämään rohkeasti.🙂👍