Miten pettämisestä selviää

Miten pettämisestä selviää

Käyttäjä kaisaeveliina aloittanut aikaan 19.02.2020 klo 11:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kaisaeveliina kirjoittanut 19.02.2020 klo 11:21

Hei Löysin sattumalta tämän sivuston. Toivoisin tänne avautumisen auttavan tähän pahaan oloon. Sain sattumalta selville viime Marraskuun lopussa että miehelläni on viimeisen 3.5vuoden ajan ollut seksi suhteita miesten kanssa,useammalla eri paikkakunnalla. (mies käy töiden vuoksi päivä reissuja eri paikoissa) Hän hävitti löytämäni ”sala puhelimen” sekä lopetti yhteydenpidon näihin miehiin. Hän on pahoillaan ja pyytelee anteeksi tekoaan,ei osaa selittää miksi näin kävi.   Kun aloimme seurustelemaan niin samankaltaista juttua oli silloin jonka hän lopetti ja aloitimme yhteisen elämän. Tämän olin unohtanut täysin ja luottamus mieheeni oli 100%. Ikinä en olisi uskonut hänen voivan tehdä mitään tällaista. Nyt kuitenkin näin on käynyt ja olemme puhuneet asiasta avoimesti ja hän on suurimman osan minulle kertonut kun olen kysellyt. Hän on kertonut että kiinnostus miehiin on ollut nuoresta asti joskus läsnä ja jotenkin se vain 2016 tuli mieleen ja hän päätti kokeilla ja se sitten jatkui näinkin kauan. Aikomus ollut kuitenkin lopettaa se useamman kerran ja vakuuttaa että olisi sen lopettanut vaikken olisi saanut sitä itse selville.  Terapiastakin olemme puhuneet muttemme vielä menneet. Yhdessä olemme olleet kohta 14 vuotta josta naimisissa 9 vuotta. Meillä on kaksi lasta joista nuorempi vasta vajaan vuoden.  Sekin niin satuttaa että mies petti lapsettomuushoitojen ajan ja raskausajan. Lapsi oli kovin toivottu ja minä kuvittelin että meidän elämä on ihanaa ja toiveet toteutuu.   Noin viikko sitten paljastui vielä että mieheni on viestitellyt reilun vuoden näissä asioissa entisen koulukaverini kanssa. (en ole tähän kaveriin pitänyt mitään yhteyttä itse) hän ei ollut tiennyt alussa kuka tämä ihminen on ja sanoo että kun selvisi  niin ei halunnut mitään hänen kanssaan tehdä. Kerran Tapasi hänet yleisellä paikalla ja ei ollut yhtään hänestä kiinnostunut senkään jälkeen. Alussa kun asia tuli ilmi mies kielsi kaiken jyrkästi ja ei ollut mitään hajua kuka tyyppi on. Syy miksei mies minulle tätä kertonut itse oli että hän halusi suojella minua. Vannoo että mitään ei tapahtunut tämän miehen kanssa.  Nyt kun tiedän ja tiedän kuka hän on niin asia vaivaa paljon enemmän kuin nämä muut miehet. Henkilö tulee minuun uniin ja koen että hän on tunkeutunut minun perheeni väliin. Vihaan tätä tilannetta.  Kirjoituksesta tuli pitkä ja sekava. En osaa vielä järkevästi kaikkea käsitellä…