Miten pääsisin eroon menneisyydestä ja siihen liittyvästä kateudesta/ahdistuksesta?
Hei!Tässä hieman taustaa minusta:olen naimisissa oleva kahden ihanan pojan äiti.Ongelmanani on se etten pysty katsomaan/kuulemaan muiden naimisiinmenosta ilman,että siitä tulisi paha mieli.Omissa häissäni petyin todella pahasti kun ystävät joihin luulin luottaneeni peruivat tulonsa häihin eivätkä polttaritkaan olleet mistään kotoisin.Kukaan ei tanssinut häissä,ruoka oli raakaa ja omasta ahdistuksesta johtuen hääyönäkin vaan nukuttiin ☹️Ennen häitä ja häiden jälkeen vain itkin ja söin suruuni,jonka takia lihoinkin yli 100 kiloiseksi.Katkaisin kaikki välit ystävääni kun koin etten pystynyt enää luottamaan kenenkään.Tästä sitten aiheutui yksinäisyys joka jatkuu vieläkin vaikka minulla on joitakin kavereita.Yksinäisyyttä on pahentanut lapsettomuushoitojen läpikäyminen ja ylipainon kanssa kamppaileminen.En vaan pysty olemaan onnellinen tai tyytyväinen elämääni ja siksi olen kateellinen muille jotka ovat viettäneet täydelliset häät,saaneet helposti lapsia tai ovat kaunnita sekä laihoja.Olenko minä jotenkin epänormaali kun tunnen näin?Onko kukaan muu samassa tilanteessa?