miten pääsen eroon mustasukkaisuudestani??????????????????
olen 29v nainen, uusperheenäiti ja vaimo..kaikki on elämässämme hyvin, minulla on rakastava mies ja ihanat lapset, hyvä toimiva suhde..kaikki siis okei päällisin puolin…mutta olen hyvin ,jopa sairaalloisen mustasukkainen miehestäni, se riistää parisuhdettamme..mieheni on sanonut että ei jaksa enää,hän haluaa erota,jos en pian pääse irti mustasukkaisuudesta..mutta miten? pelkään niin hirveesti että menetän mieheni hänen entiselle naisystävälle..he olivat yhdessä 12vuotta, olivat juuri eronneet kun tapasimme..tämä nainen on heidän kahden lapsen myötä aina elämässämme.enkä tahdo kestää sitä, henkisesti.
mieheni joutuu jo liian koville kanssani..olen vaatinut liikaa, kuuntelen korvat höröllä joka puhelua, jos sanakin on muuta kun lapsista saan hepulin,jos löydän heidän yhteisiä rakkauskuvia, joudun silmittömän raivon valtaan ja uhkaan erolla..en kestä nähdä, kuulla, koko naisesta mitään..sanakin hänestä jossain tilanteessa, saa minut pois tolaltani..tämä on jo mennyt liian pitkälle, HALUAN päästä eroon tästä tunnetilasta, haluan pelastaa liittomme,en halua olla mustis, se riistää minua sisältä päin..minulla on aivan liian ihana mies menetettäväksi, hän on luotettava, uskollinen, yrittää ymmärtää ja tukea, mutta hän ei enää jaksa, kun riitelemme nykyään joka päivä vain ja ainoastaan tästä ihmisestä..mistä voisin hakea apua? terapiaa?? olen valmis kaikkeen, ihan kaikkeen!!!!!!!!!!