Olen seurustellut naapurissani asuvan miehen kanssa n.4kk.Hän on niin sanotusti tuurijuoppo.Pitkiä aikoja juomatta, mutta nyt ratkennut ja 4kk mennyt siihen.
Kivoja hetkiä on ollut paljon, mutta pikkuhiljaa minulle on ”valjennut” hänen narsisminsa.
Hän syyttää minua kaikesta, juomisestaan ym….Ja hänen mielikuvituksellaan ei ole mitään rajoja.Minulla on hänen mielestään muita miehiä.Minä olen valehtelija ja kaikki mahdolliset haukkumanimet olen saanut jo kuulla.
Tuolla muille hän kehuu kuinka paljon rakastaa, mutta kahden kesken hän on kaikkea muuta.
Olin täs Joulukuun alussa 2viikkoa kotoa poissa, mutta pakkohan hänet oli tavata ja yrittää selvittää asioita, koska välimatkaa on asunnoillamme n.30m.
Muutama päivä menikin sitten hyvin, mutta taas se alkoi.En jaksa ymmärtää mistä mies keksiikään niin olemattomia syytöksiä ja luulenpa että uskoo itsekkin niihin, enkä jaksaisi jatkuvasti selittääkkään asioita mitä en ole koskaan tehny.
Tällä hetkellä istun kotosalla sydän hakkaa kädet tärisee, kuuntelen rappukäytävän ääniä ja pelottaa, enkä tiedä mitä tehdä?😭