Mitä tehdä…..Pikaista kannan ottoa toivoen..

Mitä tehdä.....Pikaista kannan ottoa toivoen..

Käyttäjä liina3 aloittanut aikaan 19.01.2009 klo 09:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä liina3 kirjoittanut 19.01.2009 klo 09:42

Olen muuttanut eroon miehestäni (nartistinen) Ja nyt pitäisi tehdä omaisuuden jako.
39.000e . Ja mulle kuuluva osuus olisi n 20.0000e.Mutta sitten tässä tulikin kinkkinen tilanne. Mies sairaseläkkeellä ja teini-ikäise lapset halusivat jäädä kotia asumaan. Missä ovat kaverit lähellä jne. Mutta tää mitä mun pitäisi tehdä ja että tekisin oikein??? Onko totta , että miehen asuntotukiasiat eivät etene kun me ei olla tehty ositusta. Ja sitten sen verran kävimme pankissa juttelemassa, että talolainat siirtyvät miehelleni ja hän hoitaa niitä , mutta onko niin , että sielläkään asiat eivät etene kun ositusta ei ole tehty. Mä olen sen verran hyvä sydämminen, että en haluais että hänen tarttis myydä taloa. Ei peeveli, että on kinkkinen juttu::😑❓????

Käyttäjä helemi kirjoittanut 19.01.2009 klo 13:51

Tehkää se ositus.
Mutta sinähän voit helpottaa, ottamalla oman osasi talosta, kevennyksinä elatusmaksuissa, luulisin, että sellainen on mahdollista, jos lapset on vielä sen verran alaikäisiä. Toinen vaihtoehtohan on, että mies maksaa sitä vähitelleen, vaikka kuukausittain, pienen summan.
Kaikki on järjestelykysymyksiä.

Käyttäjä Syyskaunosilmä kirjoittanut 19.01.2009 klo 14:07

Hei,

On niin kinkkinen, etten osaa vastata muuta kuin, että soita kunnalliselle oikeusavustajalle aika. Asumistukihakemuksen voit mielestäni jättää Kelalle, 20 000 € omaisuus ei mielestäni vaikuta asumistuen myöntämiseen, mutta tarkista tämä kelan etuuskäsittelijältä. Hehän haluavat pankkitilien saldot nähtäviksi.

Lasten jääminen asumaan narsistisen isän luokse ei liene hyvä idea, sillä jokuhan täytyy aina valjastaa narsistin itsetunnon nostamiseen. Mutta lapset taitavat olla vielä liian kokemattomia tajuamaan tätä.

Toivon sinulle voimia ja ystävällisiä virkailijoita 🙂🌻

Terveisin Syyskaunosilmä

Käyttäjä liina3 kirjoittanut 19.01.2009 klo 15:15

Niin....kyllä mun pää halkeaa kohta. Ahdistus kasvaa kasvamista☹️

Niin nyt kun olen asunut kohta 2 kk poissa yhteisestä kodista, niin mies on käyttäytynyt poikia kohtaa erittäin hienosti. Olen jutellut poikien kanssaja he ovat sanoneet että
Isä ei ole yhtään räyhännyt, ärissyt ym. Sellasta mitä silloin teki kun mä asuin siellä.
Miten kun mä olin siellä, hän käyttäytyi ihan toisella lailla. Kun en osaa heti sanoa mitä tarkoitan eli kela ei laita asiaa eteen päin, kun mä omistan vielä asunnosta puolen. Ukolle ei hyväksytä kuin puolet asumis jotakin... Ja mä olen oikeusaputoimiston asiakas ja tietysti sieltäkin tulee viestiä, että mulla olisi oikeus saada saada toi summa, muutta vaadi nyt sairaseläkkeellä olevalta p. mitään??
Eroon vain haluaisin päästä ja nopeasti.

Niin lapset.....😑❓😑❓

Niin vai kuvittelenko mä kaiken.....????
Kiitokset kannan otoista.....Mä olen varmaan vuoden päästä viisaampi...Ja onnellisempi🙂🌻