mitä tehdä kun ei pääse irti vihasta?
Ex-avopuolisoni lähti työkaverinsa matkaan puoli vuotta sitten… he ovat kuulemma jo muuttaneet yhteenkin. En haluaisi tuhlata aikaani katkeruuteen ja hänen vihaamiseensa, miten pääsisin niistä tunteista eroon? Rakkaus kuoli samalla hetkellä kun hän tunnusti pettäneensä tämän naisen kanssa. Näin hänet kaupungillekin jokin aikaa sitten enkä tuntenut häntä kohtaan mitään, mutta tämä viha aina välilllä kumpuaa patouttamistani tunteista. Olen itse jo uudessa suhteessa, mutta aina välillä tämä exä kolkuttelee itsetuntoani, sitä vähää ripettä mikä jäljelle jäi. Haluaisin elää vain omaa elämääni enkä murehtiä menneitä ja pelätä koska joudun kasvokkain hänen kanssaan. Mielipahaa vain koko ihmisestä enkä kykene edes ajattelemaan meidän hyviä aikoja, vaikka ehdimme kaksi ja puoli vuotta olla yhdessä. Haluaisin vain hänen kärsivän. Mielestäni parasta olisi unohtaa koko ihmisen olemassaolo mutta aina kun koen olevani yksinäinen (nykyinen kumppanini on melko kiireistä sorttia emmekä näe kuin ehkä pari kertaa viikossa) alan ajatella kuinka paljon exääni vihaankaan ja mitä kaikkea ikävää haluaisin hänelle tapahtuvan… en haluaisi olla katkera. Minulla on vielä koko elämä edessä, olenhan vasta 25 vuotias. Kai tätä kaikkea pahentaa, että tämä exäni oli ensimmäinen miesystäväni.