Mitä tehdä itselleni?
Olen siis reilun 2vuotta seurustellut mieheni kanssa ja meillä päällisin puolin kaikki hyvin. Mies aivan ihana, herttainen, hellä ja huumorintajuinen. Meillä ongelmana/tai ainakin minulla on oma pääni. Mies aikoinaan petti minua (suutelemalla, ei ihan kerennyt sänkyyn asti, kunnes ”havahtui” tilanteeseen), tästä jo se 2vuotta ja tämä on minulle yhä edelleen tuskaistakin tuskaisempi tilanne. Silloin aikoinaan läpikävimme tilannetta, puhuimme jne jne. päätimme jatkaa, kunnes tilanne kävi minulle sietämättömäksi ja erosimme. Olimme erossa tyystin n.3kk, kunnes pikkuhiljaa aloimme jälleen lähentymään ja huomasimme, että emme voi olla erossa toisistamme, rakastamme liikaa ja palasimme yhteen. Asumme kuitenkin vieläkin eri osoitteissa. Jotenkin en vain tunnu pääsevän asian ylitse, enkä osaa enää puhuakkaan asioista, tuntuu että jankkaan ja jankkaan vain samaa asiaa ja pelkään, että mies ajattelee, että eikös tämä ole jo läpikäyty ja silti se vain minua vaivaa ja vaivaa. Sitten kuitenkin alkoholia nauttineena huudan ja raivoan ja olen sekä silloin että selvinkinpäin, aivan liian mustasukkainen. Tuntuu, että kohtelen miestäni niin väärin, enkä ole millään tavoin reilu häntä kohtaan ☹️ Millä ilveellä saan itseni puhumaan taas asioista ja läpikäymään niitä ilman huutoa ja riitelyä, josta ei mitään hyötyä ja tietenkin selvinpäin?? Millä saan itseni uskomaan, että hän voi silti rakastaa minua eniten maailmassa ja että voin olla hänen elämänsä ykkösnainen, vaikka hän joskus yli 2vuotta sitten humalapäissään hairahtuikin?? Millä saan itseni uskomaan, että minussakin voi olla sitä jotain, vaikka itsetuntoni onkin nyt nollan alapuolella?? Milloin opin??
😯🗯️