Olen seurustellut reilut 2 vuotta ihanan miehen kanssa.Nyt suhteeseen kohdistunut paljon ulkopuolista stressiä.Olemme uusioperhe ja minun lapseni 3 josta 2 jo aikuista eivät hyväksy miestäni.Nuorin lapseni 11 v ei halua tulla luokseni miehen takia.Mustasukkaisuutta lähinnä.
Viime viikonloppuna (kahdenkeskeistä aikaa) lähdimme viihteelle.Oli hauskaa kuten aina.Mutta kotona aamuyöllä syntyi riita jonka päätteksi löin miestäni avokämmenellä kasvoihin ja syljin.Mies oli ennen sitä estänyt minua tulemasta omaan kotiini sekä toistamalla ”painu helvettiin”.Lyöntini jälkeen mies kaatoi maahan ja kuristi niin kovaa että uskoin kuolevani.Sain käännettyä päätä ja pääsin puremaan kättä jolloin ote hellitti.Yritti vielä toistamiseen mutta huusin apua jonka jälkeen soitin poliisit.Mies vietiin putkaan ja seuraavana päivänä kaikki kuten ennenkin olemme eläneet normaalia elämää.Ongelmana vain joka öiset painajaiset ja pelko.Mies on muuten ihana ja täydellinen minulle.Olen kertonut pelkääväni ja mies tästä hyvin surullinen.Mitä pitäisi tehdä.😭😭
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.