mitä teen ja mten voin uskoa ystävääni ja miestäni?
olen nyt siinä v.mäisessä tilanteessa missä en toivoisi kenenkään olevan,kirjoitin aiemmin miehestäni ja ystävästäni,ystäväni vakuuttelee syyttömyyttään,mieheni taas sitä ettei ”mitään pahempaa ole tapahtunut”,minusta on jo pettämistä,jos mieheni on yrittänyt suudella ystävääni,eikä ole sitä seuraavana päivänä katunut,lähetellyt tekstiviestejä,missä hän ilmoittanut haluavansa kaverini,ovat myös miettineet miten näin on käynyt…en tiedä,johtuuko kaikki nyt siitä kuuluisasta kolmenkympin kiiristä vai siitä että olemme olleet yhdessä 14v,olen ollut vain 16,hän 17v.olemme tunteneet ystäväpariskunnan kauan,molemmat tämän naispuolisen ja hänen miehensä…oudolta tuntuu,myös että mieheni on kERTONUT ihastuksestaan kaverini miehelle sekä muille ystävilleen…eikö kuulostakkin vakavalta jutulta…olen nyt lomalla tämän viikon,sanon vain että tämä vasta vaikeaa onkin,töissä kun joutuu ajattelemaan väkisinkin muita asioita,kuin parisuhdettamme…ystäväni haluaisi tavata minut,niin minäkin…luulin,mutta näin hänet eräänä päivänä kaupassa,enkä pystynyt kohtaamaan häntä kasvotusten,olemme toki puhuneet puhelimessa…minua häiritsee,ettei hän ole minulle kertonut,mitä mieheni hänestä ajattelee,hän sanoi syyksi,ettei halua menettää ystävyyttämme????onkohan ystäväni täysin viaton?? sain kuulla,että hän on aiemmin ollut ihastunut toiseen pitkäaikaiseen ystävään,tämän tyttöystävä ei tiedä sitä…tällä kyseisellä ystävälläni(siis siihen kehen mieheni ihastui)ja hänen miehellään on ollut aviokriisi,minkä tämä miespuolinen osapuoli aiheutti…tuntuu aika isolta sopalta…
huomenna lähdemme kahdestaan risteilylle,lapsi jää hoitoon..inhottavaa,miten olen ihmisenä muuttunut,ennen luotin ihmisiin,olin iloinen,nauravainen,nyt olen epäuskoinen,epäilen kaikkea mitä ympärilläni tapahtuu,tuntuu,etten halua enää uusia ystäviä,ainoa kehen voin luottaa on siskoni…nyt ajatuksiini on hiipinyt uusi peikko,aion selvittää,onko mieheni hakenut seuraa netistä,pelkään,että hän on,jos näin on päätin,että se olkoon viimeinen asia,sen jälkeen otan ja lähden,onhan maailma miehiä täynnä,en tiedä paraneeko se miestä vaihtamalla tämä elämä…MUTTA TOSIASIA ON SE,ETTEN TIETENKÄÄN TOIVO SITÄ,ETTÄ HÄN OLISI SEURAA MUUALTA HAKENUT…YSTÄVÄNI LISÄKSI.kertokaa,minkälaisia neuvoja,miten toimia,pariterapeutille ollaan siis menossa,mutta poistaako se ne ns.peikot mielestäni? tuntuu kamalalta,etten enää pysty luottamaan parhaaseen ystävääni enkä mieheeni…APUAAAA!!!!