Moikka, olen 17-vuotias poika. Erosin juuri hetki sitten vähän yli 2 vuotta kestäneestä parisuhteesta. Ei siinä edes se pahin osuus, tässä koko tarina:
Meillä oli neljän kaveruksen kupla (paras ystäväni, tyttöystävä ja parhaan kaverin tyttöystävä). Hengailimme joka päivä yhdessä emmekä nähneet muita kavereita oikeastaan ikinä. Siinä samalla kun olimme aina yhdessä noin puoli vuotta, kaikki muut kaverit katosivat piireistä.
Kaikki alkoi, kun menimme yhdessä hotelliin. Hotellissa huomasin, kuinka tyttöystäväni v*ttuili parhaalle kaverilleni, kun hän ja hänen tyttöystävänsä alkoivat puhua heidän yhteiselostaan. Vedin tyttöystäväni hotellin käytävälle ja kysyin suoran kysymyksen: ”ootsä ihastunut *****?”. Tyttöystäväni purskahti itkuun ja myönsi. Samalla hän antoi toiveita siitä, miten hän haluaa aina olla kanssani yms, hankkia lapsia ja yhteisen asunnon. Sanoin hänelle, ettei tunteille voi mitään. Jätin asian sikseen.
Seuraavana päivänä kysyn parhaalta kaveriltani tykkääkö myös hän tyttöystävästäni. Hön vastasi ”en kommentoi tohon mitään”, ja tyhmäkin sen arvaa siis että hän on.
Aloin raivota molemmille hullun lailla illalla, kaikki 3 olivat meilä yötä. Aamulla he lähtivät kolmisteen ajelemaan parhaan ystäväni autolla, eli feidasivat minut.
Nyt nykyhetkessä olen saanut tietää että ”paras ystäväni” ja nykyinen ex-tyttöystäväni ovat pussailleet sekä harrastaneet seksiä. Olen aivan rikki. He ovat koko ajan kahdestaan, kun minä lojun sängynpohjalla itkien.
Exäni muuttui myös eron yhteydessä, ennen hän oli kunnollinen, ajatteli tulevaisuutta kanssani. Nyt hän hilluu jätkän kanssa, joka ryyppää joka päivä ja pettää (aikaisempia tyttöystäviä). Hän sanoo minulle että hän haluaa elää ja häntä ahdistaa minä.
Mitä teen? Minulla ei ole kavereita, eikä koulu nappaa, kun siellä kiusataan. Mitä voin tehdä?😭